میزو پرو 7 به تراشه کرین 960 هواوی مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تراشه کرین 960 که در سری گوشی‌های هواوی میت 9 استفاده شده بود، حال قرار است در پرچم‌دار میزو پرو 7 به کار رود.
تبلیغات

چندی پیش تصاویر رندری از یک گوشی بدون حاشیه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که گفته می‌شد متعلق به محصول جدید میزو است. سپس شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه تصاویر رندر متعلق به پرچم‌دار معرفی نشده میزو پرو 7 هستند.

با وجود اینکه کمپانی میزو نسبت به اخبار منتشرشده واکنشی نشان نداده است؛ اما شایعات همچنان درباره‌ی این محصول وجود دارد و آخرین اخبار منتشرشده حاکی از این است که میزو پرو 7 قرار است مجهز به تراشه کرین 960 هواوی باشد.

این تراشه در محصولات سری میت 9 هواوی شامل میت 9، میت 9 پورشه دیزاین و میت 9 پرو مورد استفاده قرار گرفته است.

استفاده از تراشه کرین 960 در گوشی میزو پرو 7 چندان هم بد نخواهد بود؛ زیرا از قدرت پردازش فوق‌العاده بالایی بهره می‌برد و می‌تواند این تلفن هوشمند را به یک پرچم‌دار قدرتمند تبدیل کند.

جالب است بدانید میزو در محصولات خود از تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام یا اکسینوس سامسونگ استفاده نکرده است و بیشتر تمایل به استفاده از محصولات مدیاتک دارد؛ بنابراین به کار بردن جدیدترین تراشه کرین در پرچم‌دار میزو پرو 7 می‌تواند در نوع خود یک اتفاق جالب در نظر گرفته شود.

کمپانی هواوی اعلام کرده بود قصد دارد تراشه‌های کرین 960 را به کمپانی‌های دیگر نیز بفروشد. اگرچه با در نظر گرفتن بعضی از مسائل، احتمال فروش تراشه در شرایط فعلی کمی پایین خواهد بود. طبق گفته‌های یکی از مسئولان کمپانی، هواوی در حال حاضر به‌شدت درگیر تولید و فروش جدیدترین محصولاتش است و فرصتی برای رسیدگی به فروش‌های جانبی ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات