مدل صورتی رنگ گلکسی اس 7 توسط سامسونگ معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به تازگی مدل صورتی رنگ گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷  را معرفی کرده است اما نسخه‌ای از گلکسی اس ۷ اج با رنگ صورتی در راه نیست.
تبلیغات

به نظر می‌رسد شایعات اخیر در مورد گلکسی اس ۷ با رنگی جدید صحت داشته و حالا سامسونگ مدل صورتی این محصول را نیز معرفی کرده است. لازم به ذکر است که این مدل جدید با مدل‌های قبلی هیچ تفاوتی ندارد و فقط رنگ آن جدید در نظر گرفته شده است. به دلیل مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ به وجود آمد، هم اکنون اس ۷ به عنوان تنها پرچمدار سامسونگ برای سال جاری میلادی شناخته می‌شود.

چند روز پیش خبری منتشر شد که بیان می‌داشت سامسونگ قصد دارد تا مدل صورتی رنگ یکی گوشی‌های هوشمند کنونی خود را معرفی کند، اما از آنجا که این شرکت هیچ اطلاعاتی در این زمینه اعلام نکرده بود، دقیقا نمی‌دانستیم این محصول کدام یک از دستگاه‌های ساخت این غول کره‌ای خواهد بود. 

در هر حال، با شروع هفته‌ی جدید، علاقمندان به گلکسی اس ۷ می‌توانند در کره‌ی جنوبی نسبت به خرید مدل صورتی رنگ این دستگاه اقدام کنند. متاسفانه شرکت مورد اشاره گلکسی اس ۷ اج را با این رنگ تولید نکرده و حداقل تا به این لحظه هیچ خبری در این مورد در دسترس قرار نگرفته است. همچنین باید اشاره کنیم که رنگ صورتی فقط برای مدل ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس ۷ در نظر گرفته شده و به همین دلیل امکان خرید مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول با رنگ یاد شده وجود نخواهد داشت.

شاید به خاطر داشته باشید که سامسونگ در ماه آوریل، مدل صورتی-طلایی دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را نیز معرفی کرده بود. اما این مدل جدید صورتی خالص بوده و هیچ نشانی از رنگ طلایی در آن دیده نمی‌شود.

در مورد اینکه مدل صورتی گلکسی اس ۷ چه زمانی در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد نیز هنوز هیچ اطلاعی در دسترس نیست. البته قیمت تعیین شده برای این محصول با قیمت مدل‌های دیگر اس ۷ یکسان بوده و بنابراین برای خرید گلکسی اس ۷ صورتی نیاز به پرداخت پول بیشتر نخواهید داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات