اپل آیفون‌ های ریفربیشد را در فروشگاه آنلاین خود به فروش ‌می‌رساند

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از مدت‌ها سر انجام اپل گوشی‌های آیفون Refurbished را در فروشگاه آنلاین خود قرار داد.
تبلیغات

شاید شما نیز کلمه‌ی Refurbished را شنیده باشید، کلمه‌ای که ناخودآگاه حس خراب بودن و مشکل دار بودن را تداعی می‌کند، این موضوع تا حدودی منطقی است زیرا عنوان ریفربیشد به دستگاه‌هایی اطلاق می‌شود که تاکنون استفاده نشده‌اند ولی از لحاظ فنی و سخت افزاری دچار مشکل شده و کارخانه‌ی سازنده آن را تعمیر و ترمیم کرده و مجددا به بازار فرستاده است. اما الزاما تمامی دستگاه‌هایی که توسط کارخانه ترمیم شده‌اند دوباره دچار مشکل نمی‌شوند و در عین حال با توجه به پایین بودن قیمت این دست از محصولات، فرصت مناسبی خواهد بود تا افرادی که بضاعت کمتری دارند بتوانند دستگاه مورد علاقه‌ی خود را تهیه کنند.

شرکت اپل نیز که تا پیش از این محصولات تعمیر شده‌ی خود را به فروش می‌رساند در اقدامی تازه این آیفون را نیز به بخش فروشگاه آنلاین خود نیز افزوده است. این خبر ابتدا توسط سایت معتبر 9to5Mac منتشر شده است.

در لیست محصولات اضافه شده به فروشگاه آنلاین شاهد آیفون ۶ اس پلاس رز گلد ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۵۸۹ دلار و آیفون ۶ اس پلاس نقره‌ای با قیمت ۵۲۹ دلار هستیم. این محصولات دارای یک سال گارانتی شرکت اپل، باتری جدید و به صورت آنلاک در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اپل در حال حاضر محصولاتی مانند مک، آیپد، مک‌بوک و لوازم جانبی تعمیر شده را به فروش می‌رساند، اما این اولین باری است که این کمپانی تصمیم به فروش آیفون‌های تعمیر شده در فروشگاه آنلاین خود گرفته است.

برخی معتقدند این احتمال وجود دارد که گوشی‌های موجود در فروشگاه از برنامه‌ی ارتقا اپل (Upgrade Program) که از یک سال پیش شروع شده و طی آن کاربران با عضویت در این طرح می‌توانند هر سال با پرداخت مبلغی گوشی‌های جدید آیفون را با مدل قدیمی‌ خود تعویض کنند، تامین شده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات