اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به پردازنده مدیاتک در انتوتو رویت شد

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی مشخصات گوشی‌هوشمند گلکسی گرند پرایم‌پلاس سامسونگ که از چیپ‌ست ساخت کمپانی مدیاتک بهره می‌برد در بنچمارک انتوتو مشاهده شده است.
تبلیغات

اولین گوشی‌هوشمند سامسونگ که از پردازند‌ه‌ی ساخت مدیاتک استفاده می‌کند در صفحه‌ی رسمی حساب کاربری بنچمارک انتوتو در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo رویت شده است. این محصول دارای شناسه‌ی مدل SM-G532F بوده و نام آن گلکسی گرند پرایم‌پلاس (Galaxy Grand Prime Plus) است. این دستگاه قبلا نیز در بنچمارک جی‌اف‌ایکس‌بنچ دیده شده بود که در این بنچمارک نیز نوع پردازنده‌ی گوشی مورد اشاره MT6737T مدیاتک بوده و حالا اطلاعات بدست آمده از Antutu نیز این موضوع را تایید می‌کند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا با مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

بر اساس اطلاعات جدید بدست آمده از انتوتو، گوشی‌هوشمند گلکسی گرند پرایم‌پلاس سامسونگ از نمایشگری با وضوح تصویر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بهره خواهد برد که این روز‌ها چنین رزولوشنی فقط برای محصولات رده‌پایین در نظر گرفته می‌شود. ابعاد این صفحه‌نمایش در بنچمارک مورد اشاره، درج نشده اما بنا به اطلاعات بدست آمده از GFXBench، این گوشی مجهز به نمایشگری ۵ اینچی است. این گوشی در کنار چیپ‌ست پردازشی MT6737T، از چیپ گرافیکی Mali-T720 MP1 بهره خواهد برد. حافظه‌ی رم این محصول نیز ۲ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۳۲ گیگابایت اعلام شده است. گفته می‌شود که پردازنده‌ی MT6737T، در واقع مدل بروزرسانی شده‌ی چیپ MT6735 است و شامل هشت هسته‌ی پردازشی از نوع Cortex-A53 بوده که فرکانس کاری هسته‌های آن نیز بر روی ‍‍۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. در تصویر زیر می‌توانید تمام مشخصاتی که آنتوو از گوشی‌ مورد بحث منتشر کرده را مشاهده کنید.

Galaxy Grand Prime Plus

در مورد دوربین گوشی‌هوشمند گلکسی گرند پرایم‌پلاس باید اشاره کنیم که این محصول در پشت و جلو به ترتیب مجهز به دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز احتمالا اندروید ۶.۰ مارشمالو است که مثل همیشه رابط کاربری انحصاری سامسونگ، موسوم به تاچ‌ویز هم بر روی آن قرار می‌گیرد. به غیر از اینکه این گوشی‌هوشمند اولین محصول ساخت سامسونگ است که از پردازنده‌ی ساخت مدیاتک بهره می‌برد، سایر مشخصات و ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای آن، چندان قابل توجه به نظر نمی‌رسد.

نظر شما در مورد گلکسی گرند پرایم‌پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات