نیویورک تایمز: سامسونگ ناتوان در بازسازی انفجار گلکسی نوت 7 در شرایط آزمایشگاهی

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ برای بازسازی انفجار گلکسی نوت 7 در شرایط آزمایشگاهی به مشکل خورده و به این دلیل علت انفجار برای این شرکت ناشناخته مانده است.
تبلیغات

نام گلکسی نوت 7 به تاریخ پیوست اما به نظر می‌رسد سامسونگ همچنان از سایه‌ی تاریک این گوشی رهایی پیدا نکرده است. ظاهرا در حال حاضر سامسونگ هیچ نظری در مورد دلیل انفجار فبلت پرچمدار خود ندارد.

زمانی که برای اولین بار گلکسی نوت ۷ فراخوان شد، سامسونگ دلیل انفجار را باتری‌های مشکل‌دار دانست و گوشی‌های دارای ایراد را با گوشی ایمن جایگزین کرد. اما پس از این فراخوان نیز مشکلات ادامه داشت تا سامسونگ مجبور به توقف تولید نوت ۷ برای همیشه شود.

پارک چول وان، سرپرست سابق مرکز باتری‌های پیشرفته‌ی کره‌ی جنوبی، در مصاحبه با نیویورک تایمز اظهار کرده است که در تماس وی با مهندسان سامسونگ، این افراد اعلام کرده‌اند که در بازسازی دوباره‌ی انفجار گلکسی نوت ۷ ناتوان هستند. پارک معتقد است سامسونگ در مقصر دانستن باتری در انفجار گلکسی نوت ۷، تعجیل کرده است. او می‌گوید:

به نظر من باتری‌ها مشکلی نداشتند و اگر هم مشکلی در باتری بوده، دلیل اصلی انفجار چیز دیگری است.

وی افزود:

به نظر می‌رسد مشکل پیچیده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسید. نوت ۷ دارای ویژگی‌های متعدد بوده و پیچیده‌تر از هر گوشی بود که تا به امروز ساخته شده است. سامسونگ برای پیشی‌ گرفتن از آیفون، نوآوری‌های بسیاری را در نوت ۷ جا داده بود و این نوآوری‌ها به قدری زیاد بودند که از کنترل سامسونگ خارج شدند.

البته سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که دلیل انفجار را طی چند هفته‌ی آینده علنی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات