پیش بینی افزایش فروش ۸ میلیونی آیفون 7 در پی توقف تولید گلکسی نوت 7

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
توقف تولید گلکسی نوت 7 به نظر می‌رسد در بهترین زمان برای اپل و آیفون‌های این شرکت رخ داده است.
تبلیغات

توقف تولید گلکسی نوت ۷ بدترین اتفاق در بدترین زمان ممکن برای سامسونگ بود. گوشی که ابتدا تصور می‌شد شاید در سال ۲۰۱۶ به بهترین گوشی هوشمند تبدیل شده و سالی رویایی را برای سامسونگ رقم بزند، دچار انفجار و آتش‌سوزی شد تا بالاخره سامسونگ نوت ۷ را به فراموشی سپرده و توجه خود را روی گلکسی اس ۸ متمرکز کند. البته تولید گلکسی اس ۷ نیز برای جبران بخشی از ضرر افزایش یافته است.

اما جای خالی این گوشی باید توسط پرچمداری دیگر پر شود. برخی این گوشی را پیکسل ایکس ال می‌دانند و البته برخی تحلیلگران معتقدند که شرایط به نفع آیفون 7 پلاس اپل رقم خواهد خورد. هر چند نمی‌توان رقم دقیق افزایش فروش را برای اپل پیش‌بینی کرد اما یکی از تحلیلگران افزایش فروش آیفون را رقم ۸ میلیون دستگاه اعلام کرده است.

بنابر گفته‌ی این تحلیلگر تا پایان سال ۲۰۱۶، مشکلات بوجود آمده باعث افزایش فروش ۸ میلیونی آیفون ۷ اپل خواهد شد. این تحلیلگر پیش‌‌بینی کرده است که در صورت فروش نوت ۷ این گوشی در ۴ ماه آینده‌ی سال ۲۰۱۶ می‌توانست در حدود ۱۰ تا ۱۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. به گفته‌ی وی، اپل می‌تواند پس از توقف فروش نوت ۷ بین ۵۷ تا ۸۰ درصد این مقدار را از آن خود کند. این تحلیلگر بیان کرده است که قبل از مشکلات پیش آمده برای نوت ۷ نیز آیفون ۷ در بازارهای مهم از جمله چین فروش خوبی داشته است.

این ۸ میلیون دستگاه می‌تواند به اپل کمک کند تا در سال ۲۰۱۶ شاهد افت فروش آیفون‌ها نسبت به سال قبل نباشد که می‌تواند جلوه‌ای خوب برای این شرکت داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات