تماشا کنید: ویدئو جدید سامسونگ برای نمایش قابلیت‌های S Pen در گلکسی‌نوت 4

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با معرفی سری گلکسی‌نوت خود علاوه بر اینکه مفهوم فبلت‌ها را در دنیای گجت‌های‌هوشمند تعریف کرد، بلکه پنجره‌ی جدیدی را از بکارگیری قلم در صفحات نمایش لمسی گشود. استفاده از قلم این روزها طرفداران بی‌شماری پیدا کرده و حتی می‌توان آن را یکی از وجوه تمایز گلکسی‌نوت‌های سامسونگ با رقبا عنوان کرد. حال این کمپانی ویدئویی را از قابلیت‌های S Pen در گلکسی‌نوت ۴ منتشر کرده است.
تبلیغات

گلکسی‌نوت را باید جزو دو محصول پرقدرت سامسونگ عنوان کرد که بهره‌گیری از قلم دیجیتالی که فقط یک قلم نیست و می‌توان با آن کارهای مختلفی را انجام داد، این گجت را متفاوت از رقبا کرده است. سامسونگ با عرضه‌ی نسل جدیدی از گلکسی‌نوت‌های خود، قابلیت‌های جدیدی را نیز به S Pen اضافه می‌کند. برای مثال در گلکسی‌نوت ۴ می‌توان با استفاده از S Pen چندین تصویر را کپی کرده و با هم در قالب یک ایمیل ارسال کرد. همچنین با استفاده از S Pen می‌توان اطلاعاتی را از یک اپلیکیشن خارج و بصورت اتوماتیک بصورت معنی‌دار در اپلیکیشن دیگری استفاده کرد.

شاید یکی از کاربردی‌ترین مواردی که می‌توان با استفاده از گلکسی‌نوت ۴ و قلم آن انجام داد، تصویربرداری از یک یادداشت یا تخته در کلاس درس است که گلکسی‌نوت با امکان تبدیل تصویر به یادداشتِ قابل ویرایش، این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از قلم به ویرایش تصویر پرداخت.

بازار فبلت‌ها امسال به عرضه‌ی آیفون ۶ پلاس اپل بسیار رقابتی‌تر از قبل شده است. البته باید به وجود تلفن‌هوشمندی چون جی۳ نیز اشاره کرد که با توجه به صفحه‌ی نمایش بزرگ‌ می‌تواند در این بین جا بگیرد. صحبت‌هایی نیز در مورد معرفی اچ‌تی‌سی وان مکس ام۸  به گوش می‌رسد که در صورت عرضه می‌تواند محصول خوبی باشد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات