بنچمارک گلکسی آلفا A5 فاش شد؛ احتمال پشتیبانی از پردازنده ۶۴ بیتی و بدنه تمام فلزی

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلکسی A5 سامسونگ یک مدل جدید میان رده از سری آلفا است. آلفا A5 در بنچمارک GFX ثبت شده و مشخصات فنی آن نیز در دیتابیس این نرم‌افزار به ثبت رسیده است. مشخصات فنی A5 با آنچه، پیش از این شایعه در باره‌ی آن منتشر شده بود متفاوت است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به جای صفحه نمایش ۵ اینچی که در شایعات قبل به آن اشاره شده بود، اندازه صفحه نمایش گلکسی آلفا A5 در آزمایش بنچمارک GFX که این گوشی هوشمند را با نام SM-A500 به ثبت رسانده، کوچکتر شده و سایز ۴.۸ اینچ با رزولوشن 720p را دارا است.

Galaxy A5 gets benchmarked

تغییر دیگری که با شایعات پیشین مغایرت دارد، پردازنده این دستگاه است. پیش از این و در شایعاتی که منتشر شده بود، اعتقاد این بود که پردازنده این گوشی جدید سامسونگ از نوع Snapdragon 400 است، در حالی که گلکسی A5 از یک پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon 410 و فرکانس تنظیم شده بر ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. اما آیا این تغییر مهم است؟ بله! Snapdragon 410 از پردازش ۶۴ بیتی پشتیبانی می‌کند. در این آزمایش همچنین پردازشگر گرافیکی این دستگاه از نوع Adreno 306 اعلام شده است. اندروید ۴.۴.۴ به صورت پیش‌فرض بر روی A5 نصب است. همچنین گفته می‌شود دوربین عقب این تلفن، ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل است.

حافظه رم این دستگاه ۲ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی نیز ۱۶ گیگابایت است. ظرفیت باتری ۲٫۳۰۰ میلی آمپر ساعت مشخص شده است. امروز ظهر تصاویری از این گوشی فلزی سامسونگ فاش شده است که می‌توانید آن‌ها را اینجا مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات