نوت 4 در نتایج بنچمارک‌های اولیه هنوز مغلوب عملکرد آیفون 6 است

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اولین بنچمارک‌هایی که از گلکسی نوت ۴ عملکردی بهتر از دیگر دستگاه‌های اندرویدی دارد اما هنوز از آیفون ضعیف‌تر است.
تبلیغات

سایت فون‌ آرنا به مقایسه امتیاز‌هایی که گلکسی نوت۴ (نسخه اکسینوس) و آیفون ۶ در بنچمارک‌های مختلف کسب کرده‌اند، پرداخته است. نتیجه مقایسه انجام شده نشان دهنده کسب امتیاز بیشتر دستگاه ساخت اپل در بسیاری از آزمایش‌ها است.

با اینکه آیفون ۶ تنها از یک پردازنده دو هسته‌ای بهره می‌برد اما در آزمایش‌های Sunspider ،Geekbench 3.2 single-core ،GFXBench T-Rex ،3D Mark Ice Storm Unlimited توانسته امتیاز بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۴ سامسونگ بدست آورد.

البته نوت ۴ در آزمایش‌های Geekbench 3.2 multi-core و 3D Mark Ice Storm Unlimited Ice Storm تقریبا توانسته به امتیاز آیفون دست یابد. همچنین نوت ۴ توانسته در دو آزمایش Browsermark و 3D Mark Physics آیفون ۶ اپل را شکست بدهد.

iphone 6-is-better

جالب است بدانید که گلکسی نوت ۴، رقیب آیفون ۶ در این آزمایش، به پردازنده ۸ هسته‌ای اکسینوس 5433 و پردازنده گرافیکی Mail T-760 که در آسیا به فروش می‌رسد، مجهز بوده است. نسخه کوالکام این دستگاه تا چند هفته دیگر در بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد و این دستگاه احتمالا عملکرد بهتری از خود در رقابت با آیفون ۶ اپل بر جای خواهد گذاشت.

در هیمن حال تست‌های بنچمارک و آزمایش‌های سرعت از دو دستگاه آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهند که هر دو مدل‌ آیفون ۶ می‌توانند عملکردی بهتر از هر دستگاه حاضر برای رقابت نشان دهند، البته که گوشی سامسونگ نوت ۴ در بین این دستگاه‌ها نیست.

۱. آزمایش  Sunspider results

امتیاز آیفون ۶: ۳۵۳.۴

galaxy-note-4-vs-iphone-6-plus-benchmarks-1

۲. آزمایش Geekbench 3.2 single-core

امتیاز آیفون ۶: ۱۶۳۰

galaxy-note-4-vs-iphone-6-plus-benchmarks-2

۳. آزمایش Geekbench 3.2 multi-core

امتیاز آیفون ۶: ۲۹۲۷

galaxy-note-4-vs-iphone-6-plus-benchmarks-3

۴. Browsermark

امتیاز آیفون ۶: ۱۲۳۲

Browsermark

۵. GFXBench T-Rex results

امتیاز آیفون ۶ با صفحه روشن ۲۸۷۳ و با صفحه خاموش ۲۳۸۴

GFXBench-T-Rex-results

۶. 3D Mark Ice Storm Unlimited

امتیاز‌های آیفون ۶: Ice Storm=۱۷۵۴۰ ،Graphics= ۲۲۹۵۴ ،Physics= ۹۶۰۸، ذکر این نکته نیز لازم است که در هنگام اجرای این آزمایش آیفون ۶ به iOS 8 ارتقا پیدا نکرده و ممکن است با ارتقا به iOS 8 نتیجه این آزمایش متفاوت باشد.

3D-Mark-Ice-Storm-Unlimited
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات