شرکت اپل تاریخ عرضه گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را در کشور چین اعلام کرد

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل امروز طی خبری تایید کرد گوشی‌های هوشمند جدید خود را از طریق وب‌سایت اپل، فروشگاه‌های رسمی خود و هم‌چنین خرده فروشی‌های چینی در تاریخ ۱۷ اکتبر در کشور چین عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

اپل پس از رایزنی‌های بسیار با دولت چین، سرانجام تاریخ عرضه‌ی آیفون۶ و آیفون۶ پلاس را در کشور چین تعیین کرد و مشتریان می‌توانند از تاریخ ۱۰ اکتبر اقدام به پیش خرید این گوشی‌های نسل جدید اپل کنند. آیفون‌های جدید شرکت اپل بر روی سه اپراتور اصلی چین موبایل، چین تله‌کام و چین یونیکام عرضه خواهد شد که همگی مجهز به شبکه‌های LTE و 4G هستند.

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل در این خبر از عرضه‌ی گوشی‌های آیفون در کشور چین ابراز خوشحالی کرد و گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که آیفون۶ و آیفون۶ پلاس در کشور چین به وسیله‌ی هر سه اپراتور اصلی این محدوده عرضه می‌شود.

مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون ۶ در چین به قیمت ۸۵۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن به قیمت ۱۱۱۹ دلار عرضه خواهد شد. همچنین مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون۶ پلاس در بازار چین به قیمت ۱۲۶۷ دلار به فروش خواهد رسید.

همان‌طور که گفتیم اپل توانست اجازه‌ی دولت چین را برای عرضه‌ی گوشی‌های جدیدش کسب کند که خبرگزاری رویترز زمان دقیق صدور اجازه را شب گذشته اعلام کرده است. وزارت صنایع و اطلاعات تکنولوژی چین پس از بررسی و تست امنیتی گوشی‌های جدید شرکت اپل، مجوز فروش و توزیع گسترده‌ی این محصولات را در بازار چین داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات