تست سقوط آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
اولین ویدیو از تست سقوط آیفون ۶ منتشر شده تا مقاومت آن را دربرابر سقوط بسنجیم.
تبلیغات

در ویدیوی زیر که اولین ویدیوی منتشر شده از تست سقوط این دو محصول جدید ساخت اپل است، هر کدام از این محصولات رو به پشت، رو به جلو و از کنار‌ه‌ها به زمین برخورد می‌کنند. آیفون 6 در برخورد با زمین از پشت و کناره‌ها مقاومت خوبی دارد ولی هنگامی که از سمت نمایشگر به زمین برخورد می‌کند، آسیب زیادی می‌بیند.

اما آیفون 6 پلاس یک مرحله زودتر از آیفون 6 یعنی در هنگام برخورد از کناره‌ها با زمین آسیب زیادی می‌بیند که شاید این امر به دلیل توزیع وزن بیشتر در کناره‌های آیفون 6 پلاس باشد. در ادامه با هم ویدیوی تست سقوط آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را با هم می‌بینیم.

نتیجه اخلاقی که می‌توان از این تست گرفت این است که هیچوقت گوشی خود را به زمین نیاندازید! اما ازآنجاکه گفتن این جمله بسیار ساده‌تر از عمل به آن است، بهترین کار استفاده از یک محافظ برای گوشی است. بسیاری از افراد علاقه‌ای به استفاده از کاورها و محافظ‌ها ندارند چراکه محافظ گوشی زیبایی آن را از بین می‌برد و گوشی را زمخت‌تر نشان می‌دهد اما همان‌طورکه تست‌های دراپ و البته تجربه بعضی دوستان! نشان می‌دهند اگر گوشی خود را به سختی و با قیمت بالایی خریداری کرده‌اید توصیه ما این است که حتماً از محافظ استفاده کنید.

پی‌نوشت: به نظر خود بنده تست‌های دراپ این‌چنینی به هیچ عنوان برای مقایسه دو گوشی مختلف مناسب نیستند چراکه عوامل مختلفی از جمله خطای فردی که تست را انجام می‌دهد، شدت رها سازی گوشی، زاویه متفاوت افتادن گوشی‌ها و ... تأثیر زیادی در تغییر نتیجه تست‌های دراپ این چنینی دارند. ولی برای مشاهده مقاومت خود گوشی (بدون آنکه قصد مقایسه با گوشی دیگری داشته باشیم) تماشای این ویدیو خالی از لطف نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات