اپل تا پایان سال 2014 بیش از 80 میلیون گوشی آیفون 6 می‌فروشد

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل که سه شنبه شب گذشته در آیین ویژه‌ای گجت‌های تازه خود را رونمایی کرد، قرار است هفته آینده گوشی‌های هوشمند آیفون 6 و آیفون 6 پلاس خود را روانه بازارهای مصرف کند. به نظر کارشناسان عرضه آیفون جدید می‌تواند نقطه عطفی برای این کمپانی باشد و بزرگ‌ترین عرضه تلفن همراه اپل به حساب آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.
تبلیغات

با استناد به تازه‌ترین گزارشی که DigiTimes منتشر کرده، شرکت اپل قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری میلادی بیش از 80 میلیون دستگاه گوشی هوشمند آیفون را به فروش برساند. این در حالی است که یاران استیو جابز فقید پیش‌تر توانسته‌اند تا پایان سال 2013 حدود 60 میلیون گوشی آیفون 5S و 5C را بفروشند. بدین ترتیب می‌توان چنین استنباط کرد که هدف کمپانی اپل در سال جاری فروش 20 میلیون گوشی بیشتر نسبت به نسل قبلی آیفون است.

با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، علی‌رغم دشواری‌های پیش رو اعم از کمبود قطعات و نرخ پایین بازده، عرضه کنندگان آیفون 6 باید بتوانند تا پایان ماه جاری میلادی (سپتامبر) – که تقریباً نیمی از آن سپری شده – حدود 10 میلیون گوشی آیفون 6 بفروشند و در سه ماه باقی مانده تا پایان سال 2014 میلادی نیز بیش از 60 تا 70 میلیون دستگاه را به فروش برسانند.

بدین ترتیب در صورتی که این اهداف برآورده شود، عرضه آیفون 6 را می‌توان بزرگ‌ترین عرضه گوشی هوشمند از سوی کمپانی اپل تاکنون دانست. برای خیلی از علاقه‌مندان دنیای فناوری جالب است که ببینند در روز عرضه چه تعداد گوشی به فروش می‌رود و آیا فروشگاه‌های اپل با کمبود محصول مواجه می‌شوند یا خیر.

اگر به خاطر آورید، سال گذشته وقتی گوشی آیفون 5S عرضه شد، میزان تقاضا برای این گوشی بیش از عرضه بود، به خصوص برای آیفون طلایی که حتی تا یک ماه بعد از آن نیز همچنان این وضعیت ادامه داشت. به همین خاطر چشم منتقدین و کارشناسان به هفته آینده و عرضه آیفون 6 و 6 پلاس دوخته شده است.

به نظر شما دوستان خوب زومیتی، هفته آینده شاهد رکوردشکنی تازه‌ای در زمینه فروش گوشی‌های آیفون خواهیم بود؟ آیا فروشگاه‌های این کمپانی از پس تقاضای خریداران و علاقه‌مندان سینه‌چاک برمی‌آیند یا اینکه اتفاق دیگری می‌افتد و با تغییراتی که در ابعاد و اندازه گوشی‌های آیفون صورت گرفته به قول استیو جابز «هیچ کس گوشی‌های بزرگ را نمی‌خرد»؟!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات