گلکسی اس 8 احتمالا از دوربین دوگانه بهره خواهد برد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پتنت جدیدی که به تازگی در کره‌ی‌جنوبی ثبت شده، نشان می‌دهد که گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ احتمالا از دوربین دوگانه بهره خواهد برد.
تبلیغات

در پتنت جدیدی که توسط سامسونگ و در تاریخ ۱۳ سپتامبر به ثبت رسیده، شما می‌توانید رابط کاربری یک دوربین را که از قابلیت‌های بزرگ‌نمایی بهبودیافته‌ای بهره می‌برد، مشاهده کنید. درست مانند کنترل یک انگشتی اکسپوژر، که هم اکنون در اپلیکیشن دوربین سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی را نیز می‌توان با استفاده از ژست‌های تک انگشتی ارائه کرد. هم اکنون امکان زوم کردن دو انگشتی در اپلیکیشن یاد شده وجود دارد و همچنین می‌توان این کار را با استفاده از دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا انجام داد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا در مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

اما چرا سامسونگ علی‌رغم مهم نبودن زوم دیجیتال، به دنبال بهبود دادن کنترل‌های مربوط به این ویژگی در اپلیکیشن دوربین خود است؟ یکی از دلایل این اقدام مربوط به شایعاتی است که بیان می‌دارند گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ از دوربین دوگانه بهره خواهد.

همانطور که می‌دانید، اپل در آیفون ۷ پلاس، از دوربین دوگانه به منظور ایجاد امکان زوم اپتیکال بهره گرفته است. بهبود ویژگی‌های مربوط به بزرگ‌نمایی و رابط کاربری دوربین که در پتنت مورد اشاره نیز به چشم می‌خورد، احتمالا برای ایجاد چنین قابلیتی در گلکسی اس ۸ در نظر گرفته شده‌ است.

البته باید اشاره کنیم که همیشه نمی‌توان با توجه به پتنت‌ها، در مورد آن‌ها نتیجه‌گیری قاطعانه‌ای انجام داد و در بسیاری از موارد، اینکه یک گواهی ثبت حق اختراع مربوط به چیست در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. در زیر می‌توانید تصویر مربوط به پتنت یاد شده را مشاهده کنید.

galaxy s8

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گلکسی S8 از دوربین دوگانه بهره خواهد برد؟ لطفا دیدگاه خود را با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات