نتیجه نظرسنجی: کاربران زومیت خرید آیفون 7 را با اختلاف بالا به گلکسی نوت 7 ترجیح می دهند

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بیش از ۵۸ درصد از کاربران زومیت خرید آیفون 7 اپل را انتخاب بهتری نسبت به گلکسی نوت 7 سامسونگ می‌دانند.
تبلیغات

آیفون 7 و 7 پلاس اپل که به تازگی معرفی شده‌اند، بدون شک توجهات بسیاری را به خود جلب خواهند کرد. هر چند این دو گوشی نسبت به نسل قبل خود تفاوت ظاهری زیادی نداشته‌اند اما حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در کنار رنگ‌بندی‌های جدید را می‌توان بزرگ‌ترین تغییرات دانست. البته استریو شدن اسپیکرها و پردازنده‌ی بسیار قدرتمند A10 فیوژن به علاوه حذف شدن حالت دکمه‌‌ای هوم از تغییراتی هستند که کمتر در ظاهر کرد پیدا کرده‌اند. حتی آیفون ۷ توانست در انتوتو امتیاز ۱۷۸ هزار را کسب و با اختلاف زیاد صدرنشین شود.

مقاله‌های مرتبط:

از طرفی گلکسی نوت ۷ با داشتن لبه‌های خمیده که حالا به نوعی به بلوغ نیز رسیده‌اند، از لحاظ ظاهری جذابیت بسیاری دارد و قلم اس پن و رنگ‌بندی‌های جدید همگی به این جذابیت اضافه می‌کنند. البته آتش گرفتن گوشی‌های تولید سامسونگ و فراخوانی ۲.۵ میلیون دستگاه فروخته شده علاوه بر ضرر زیادی که به شرکت کره‌ای وارد کرد، احتمالا فرصتی خوب را برای آیفون ۷ نیز فراهم خواهد کرد تا فروش بیشتری داشته باشد. با این حال با رفع مشکل باتری گلکسی نوت ۷ به طور قطع این گوشی یک رقیب تمام عیار برای تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار خواهد بود.

اما نظر کاربران زومیت در این باره چه بوده و خرید کدامیک را ترجیح‌ داده‌اند. بنابر نظرسنجی که هفته گذشته داشتیم. از مجموع ۱۰٫۱۹۹ نفر ۵٫۹۲۰ نفر اعتقاد داشتند که خرید آیفون 7 اپل کار بهتری است و از طرف دیگر ۴٫۲۷۹ نفر خرید گلکسی نوت 7 را علیرغم مشکل باتری انتخاب بهتری می‌دانند. 

نتیجه نظرسنجی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات