در صورت پس ندادن گلکسی نوت 7 معیوب احتمالا سامسونگ گوشی را از راه دور غیرفعال می کند (بروزرسانی: تکذیب شد)

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در هفته‌های گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده و مجبور شده تا گلکسی نوت 7 های معیوب را فراخوانی کند. اما اگر شما گوشی خود را پس نفرستاده باشید چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟
تبلیغات

گلکسی نوت 7 که یکی از بهترین‌ گوشی‌های سال ۲۰۱۶ به شمار می‌رود با مشکلی که برای این گوشی پیش آمد، در حال حاضر توسط سامسونگ فراخوانی شده و این شرکت کره‌ای قصد دارد تمامی گوشی‌های آسیب دیده‌ را جمع‌آوری کند.

اما اگر شما قصد تعویض گوشی خود را نداشته باشید چه اتفاقی خواهد افتاد. بنابر گفته‌ی یکی از کاربران ردیت با نام LimboJr سامسونگ خود دست به کار خواهد شد تا از این که گوشی معیوبی در دست کاربران نیست، اطمینان حاصل کند. ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی‌های معیوبی که پس فرستاده نشده‌اند را نیز تا تاریخ ۳۰ سپتامبر از راه دور غیرفعال کند به این معنی که اگر کاربری گوشی خود را بازپس نفرستد، گلکسی نوت ۷ او از کار خواهد افتاد.

البته این موضوع را نیز مدنظر داشته باشید که سامسونگ این کار را در فرانسه انجام خواهد داد و ممکن است برای بازارهای دیگر سیاست‌های متفاوتی داشته باشد. با این حال در این شرایط بهترین کار بازپس دادن گوشی است تا هیچ خطری کاربران را تهدید نکند. گوشی‌های جدید سامسونگ از ماه آینده روانه بازار خواهند شد و در این بین سامسونگ در برخی بازارها گوشی‌های از سری جی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا گوشی‌های جدید به دست آن‌ها برسد.

بروزرسانی: در حالی که خبر فوق در منابع مختلف منتشر شده است، ولی سامسونگ در مصاحبه با وب‌سایت AndroidCentral ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرده است برنامه‌ای برای غیرفعال کردن گلکسی نوت ۷ هایی که تا ۳۰ سپتامبر مرجوع نشده باشند، ندارد.

نظر شما چیست؟ آیا گوشی گلکسی نوت ۷ خود را تعویض خواهید کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات