گلکسی اس 8 احتمالا تنها در یک نسخه با صفحه‌ نمایش خمیده عرضه خواهد شد

جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه هنوز زمان زیادی تا معرفی نسل جدید از سری گوشی‌های گلکسی اس باقی مانده، اما شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص این دستگاه آغاز شده است، جدیدترین شایعه حکایت از آن دارد که این گوشی تنها نسخه‌ی خمیده خواهد داشت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در حال حاضر جزو قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است و برای مدتی هم این روند ادامه خواهد داشت. این گوشی‌ها در ماه فوریه معرفی شدند، بنابراین احتمالا جانشین آن‌ها، گلکسی اس 8 نیز در ماه فوریه‌ی سال آینده و در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی شود. علیرغم این که هنوز چند ماه تا زمان معرفی این گوشی باقی مانده است، اما انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص آن آغاز شده‌ است.

چند ماه پیش شایعه‌ای مبنی بر احتمال کنار گذاشته شدن صفحه‌ نمایش مسطح در نسل جدید گوشی گلکسی اس، منتشر شد و امروز شایعه‌ای دیگری منتشر شده است که این موضوع را تایید می‌کند. گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی اس 8 را تنها با صفحه‌نمایش خمیده عرضه خواهد کرد. البته این خبر چندان هم مایه‌ی تعجب نیست، چرا که سامسونگ امسال گلکسی نوت 7 را تنها تحت نسخه‌ای با نمایشگر خمیده روانه‌ی بازار کرد. با توجه به آنکه میزان فروش گوشی گلکسی اس 7 اج در نیمه‌ی نخست سال جاری از گلکسی اس 7 پیشی گرفته است، احتمال آنکه این موضوع در تصمیم‌گیری سامسونگ در خصوص عرضه‌ یا عدم عرضه‌ی گلکسی اس 8 تحت هر دو نسخه‌ی با صفحه‌نمایش خمیده و مسطح، تاثیرگذار باشد، افزایش می‌یابد.

علیرغم فروش بیشتر نسخه‌ی اج، اما برخی افراد هنوز هم نسخه‌ی مسطح این گوشی را ترجیح می‌دهند، بنابراین هنوز مشخص نیست که چنانچه سامسونگ قصد داشته باشد تا تنها نسخه‌ای خمیده‌ از گلکسی اس 8 را معرفی کند، آیا آن را تحت مدل‌هایی با نمایشگر بزرگ و کوچک عرضه خواهد کرد یا خیر. علیرغم آنکه در خصوص عرضه‌ی گلکسی اس 8 در چند سایز، تردیدهایی وجود دارد، اما برخی از منابع ادعا می‌کنند که سامسونگ دو مدل از گلکسی اس 8 را با نمایشگرهای خمیده‌ی ۵.۱ و ۵.۵ اینچی، معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات