دانگل رایگان اپل برای اتصال هدفون‌های قدیمی به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
بعد از معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و اطمینان از صحت شایعات مطرح شده در رابطه با حذف جک ۳.۵ میلی‌متری از این محصولات، حالا اپل راهکاری را برای اتصال هدفون‌های قدیمی به نسل جدید آیفون‌هایش ارائه کرده است. برای آشنایی بیشتر با این راهکار زومیت را در ادامه مطلب دنبال کنید.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید اپل جک هدفون ۳.۵ میلی متری را که تمامی هدفون‌های فعلی از این نوع هستند از روی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس حذف کرده است. ولی خوشبختانه با وجود معرفی هدست‌های وایرلس و حرکت به سوی حذف جک هدفون، هنوز هم راهکاری برای کاربران قدیمی‌تر خود اندیشیده است.

اپل با ارایه یک دانگل (آداپتور) رایگان کوچک که به صورت پیش فرض در جعبه آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس وجود دارد، امکان اتصال هدفون‌های قدیمی را به پورت لایتنینگ دستگاه فراهم کرده است. بدین ترتیب که شما با اتصال این دانگل به پورت لایتنینگ دستگاه، می‌توانید هندزفری‌های قدیمی خود را مجددا در این محصول نیز استفاده کنید.

بدین ترتیب ولی دیگر نمی‌توانید به طور همزمان دستگاه را شارژ کرده و موزیک گوش کنید. چرا که پورت لایتنینگ دستگاه تنها برای یکی از این کارها به صورت همزمان قابل استفاده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات