برچسب های تست حکایت از وجود آیفون 7 در دو رنگ مشکی مات و مشکی براق دارند

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
توییت منتشر شده به وسیله‌ی the_malignant@ در روز دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته، تصویری از برچسب‌های آزمایش مربوط به دو نسخه‌ی اولیه از آیفون 7 را نشان می‌دهد. این برچسب‌ها نشان دهنده‌ی وجود دو رنگ مشکی مات و مشکی براق در نسل جدید گوشی هوشمند اپل هستند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

روز دوشنبه‌ی گذشته یک توییت به وسیله‌ی کاربر the_malignant@ منتشر شد که شامل تصاویری از برچسب‌های آزمایش مربوط به دو نسخه‌ی اولیه از آیفون 7 هستند. یکی از برچسب‌ها مربوط به مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رنگ مشکی مات (Dark Black) و برچسب دیگر مربوط به مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رنگ مشکی براق (Piano Black) است. طبق این برچسب، مدل ۲۵۶ گیگابایتی در ۱ شهریور (۲۲ آگوست) بازگردانده شده است.

برچسب آزمایش آیفون 7

هر دو مدل نمونه‌ی اولیه یکسان و از نوع D10 هستند. ظاهرا اپل سه نمونه‌ی اولیه شامل D11 ،D10 و D12 داشته است که طبق گزارش نمونه‌ی اولیه‌ی D10 مربوط به آیفون 7 است. دو مدل دیگر هم مربوط به آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو بوده است.

برچسب آزمایش آیفون 7

طبق گزارش‌های قبلی، اپل در نظر داشت که سه مدل آیفون معرفی کند و قرار بود فقط یکی از آن‌ها دارای دوربین دوگانه باشد. طبق گزارش‌های قبلی قرار بود که آیفون 7 پلاس دارای دوربین تک‌گانه و آیفون 7 پرو هم، دارای دوربین دوگانه و کانکتور هوشمند باشد. اما بنابه دلایل نامعلومی از ساخت مدل آیفون ۷ پرو صرف نظر کرد.

برچسب آزمایش آیفون 7

آیا حاضر به خرید آیفون 7 با رنگ مشکی هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات