گلکسی جی 7 پرایم سامسونگ معرفی شد؛ نمایشگر 5.5 اینچی و سنسور اثرانگشت

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال آماده سازی مدل جدیدی از گلکسی جی ۷ است. حال این شایعه رنگ واقعیت به خود گرفته و این غول کره‌ای گوشی‌هوشمند جدیدی به نام گلکسی جی ۷ پرایم را در کشور ویتنام معرفی کرده است. در ادامه‌ با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی یک مدل ارتقا یافته از گوشی‌هوشمند گلکسی جی ۷ است. حالا این شرکت به صورت رسمی از گوشی‌هوشمند گلکسی جی ۷ پرایم که به صورت انحصاری برای بازار ویتنام در نظر گرفته شده، رونمایی کرده است. گوشی‌هوشمند مورد اشاره نسبت به گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶ از جوانب مختلفی ارتقا یافته است. این محصول هم اکنون رزولوشن بالاتری نسبت به مدل قبلی داشته و حافظه‌ی داخلی‌ذخیره‌سازی و نیز حافظه‌ی رم آن ارتقا یافته‌ است. همچنین در گلکسی اس ۷ پرایم، سامسونگ از سنسور اثرانگشت نیز استفاده کرده و دوربین جلویی آن نیز نسبت به گلکسی جی ۷ بهتر است.

گوشی‌هوشمند Galaxy J7 Prime از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰p است. همچنین یک لایه از جنس گوریلاگلس ۴ روی نمایشگر مورد بحث، قرار داده شده است. دوربین جلویی این محصول نیز ۸ مگاپیکسلی بوده و دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 است. پردازنده‌ی این محصول اگزینوس ۷۸۷۰ بوده که شامل هشت هسته‌ی ۱.۶ گیگاهرتزی است. حافظه‌ی رم گوشی یاد شده ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی‌ ذخیره‌سازی آن نیز ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده و علاوه بر این، گلکسی جی ۷ پرایم، از کارت حافظه‌ی جانبی میکرواس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. در کنار موارد اشاره شده، سنسور اثرانگشت نیز در این گوشی با دکمه‌ی هوم یکپارچه شده است. تنها موردی که بین گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶ و گلکسی جی ۷ پرایم تفاوتی یکسان در نظر گرفته شده، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است.

این گوشی‌هوشمند از جنس فلز بوده و ضخامت آن نیز ۸.۱ میلی‌متر است. از جمله‌ راه‌های ارتباطی این دستگاه نیز می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت LTE Cat .4 وای‌فای، جی‌پی‌اس و پورت میکرو یو‌اس‌بی اشاره کرد. سامسونگ قیمت گلکسی جی ۷ پرایم را در کشور ویتنام ۲۸۰ دلار تعیین کرده و پیش‌خرید این محصول از همین امروز آغاز شده است.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات