تماشا کنید: فاش شدن ویدیویی از آیفون 7 پلاس اپل در حال کار

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
حالا که اپل با ارسال دعوت نامه به‌طور رسمی برگزاری رویداد رسانه‌ای روز ۱۷ شهریور (۷ سپتامبر) را تایید کرده است، می‌توان انتظار معرفی آیفون جدید را در این رویداد داشت. اما قبل از این مراسم، باز هم شاهد فاش شدن ویدیویی از آیفون 7 پلاس درحال کار هستیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

با ارسال دعوت نامه‌ی مراسم رسمی رونمایی از آیفون‌های جدید اپل در روز ۱۷ شهریور (۷ سپتامبر)، می‌توان در مورد معرفی آیفون‌های جدید اطمینان حاصل کرد. معمولا شرکت اپل در ماه سپتامبر آیفون‌های جدید خود را به تمامی جهانیان معرفی می‌کند. همان‌طور که از تغییرات احتمالی فاش شده اطلاع دارید، به احتمال زیاد مراسم امسال و بازخوردهای آن اندکی با سال‌های قبل متفاوت خواهد بود. تاکنون و در طول هفته‌های گذشته تصاویر، ویدیو و گزارش‌های فاش شده‌ی زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. ناگفته نماند که برخی از این افشاگری‌ها از منابع مشکوکی بوده است. اما آخرین اطلاعات فاش شده از آیفون ۷ پلاس اپل محسوب می‌شود.

سانی دیکسون (Sonny Dickson) بدون هیچ جار و جنجالی، ویدیویی از آیفون 7 پلاس در حال کار را در توییتر خود منتشر کرده است. سانی دیکسون هیچ توضیحی درباره‌ی این ویدیو نداده است. به نظر می‌رسد که آیفون ۷ پلاس یاد شده در ویدیو در حال اجرای سیستم عامل iOS است. اولین بار است که چنین ویدیویی از آیفون 7 پلاس فاش شده و به دلیل مشخص نبودن فردی که این فیلم را تهیه کرده و منبع فاش شده، نمی‌توان حقیقی بودن آن را تایید کرد. در حقیقت همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

باز هم بهتر است که منتظر رویداد رسمی رونمایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات