ایسوس ذنفون 2 آپدیت مارشمالو را دریافت کرد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس نیز یکی از کمپانی‌هایی است که وارد بازار تلفن هوشمند شده و قصد دارد در میان بزرگان این صنعت جایگاهی برای خود باز کند. گوشی ذنفون 2 یکی از محصولات این کمپانی بوده که طبق اخبار جدید آپدیت اندروید 6.0 مارشمالو برای این تلفن هوشمند عرضه شده است. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

با وجود اینکه دو گوشی ذنفون زوم و ذنفون سلفی در ماه‌های گذشته بروزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کردند، گوشی ذنفون 2 از این ماجرا بی‌بهره ماند و خبری از عرضه آپدیت جدید برای این دستگاه منتشر نشد.

انتظار می‌رفت ذنفون 2 آپدیت مارشمالو را مانند دو محصول دیگر در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ دریافت کند اما با منتشر نشدن این بروزرسانی، خیلی‌ها به شک افتادند که آیا ایسوس برنامه‌ای برای بروزرسانی سیستم عامل ذنفون 2 دارد یا خیر.

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است با بروزرسانی که عرضه شده ذنفون 2 با شماره مدل ZE551ML می‌تواند به جمع محصولاتی که دارای سیستم عامل اندروید مارشمالو هستند بپیوندد.

اما موضوعی که وجود دارد مانند دو محصول دیگر خانواده ذنفون 2، بعد از آپدیت این گوشی به اندروید مارشمالو بعضی از اپلیکیشین‌ها را از دست خواهید داد. البته قابلیت‌های جدیدی که اندروید مارشمالو به همراه دارد و همچنین اپلیکیشن‌هایی مانند فیسبوک، اینستاگرام، گوگل مسنجر و تقویم گوگل را همچنان می‌توانید استفاده کنید.

در صورتی که صاحب گوشی ذنفون 2 هستید و این آپدیت را انجام داده‌اید نظر خود را با ما در میان قرار داده و بگویید که آیا از آپدیت این تلفن هوشمند به اندروید مارشمالو راضی هستید یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات