گوشی میزو M3 Max با قیمت 299 دلار از قلم استایلوس و پردازنده Heilo P20 بهره خواهد برد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی جدید کمپانی Meizu به نام ام ۳ مکس، به زودی با قیمت ۲۶۹ دلار معرفی خواهد شد. گفته می‌شود این محصول مجهز به قلم استایلوس بوده و از پردازنده‌ی Heilo P20 بهره خواهد برد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مشخص شده که گوشی‌هوشمند بعدی کمپانی میزو (Meizu) موسوم به M3 Max، اولین گوشی‌هوشمند جهان خواهد بود که از پردازنده‌ی Heilo P20 ساخت شرکت مدیاتک بهره می‌برد. این پردازنده در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شد و قادر است از تمامی شبکه‌ها پشتیبانی کند. علاوه بر این، چیپ پردازشی مورد اشاره اولین پردازنده‌ی ساخت مدیاتک محسوب می‌شود که با فناوری ۱۶ نانومتری تولید شده است.

چیپ Heilo P20 مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی از نوع Cortex A-53 است که می‌توان فرکانس کاری هر هسته‌ی آن را حداکثر تا ۲.۳ گیگاهرتز تنظیم کرد. پردازنده‌ی گرافیکی این چیپ نیز Mali-T880 MP2 است. مدیاتک می‌گوید که این چیپ از نظر کارایی نسبت به Heilo P10 تا ۲۰ درصد بهتر عمل می‌کند.

همکاری Meizu و مدیاتک برای ساخت گوشی‌هوشمند میزو ام ۳ مکس، ظاهرا برای رقابت با گوشی‌هوشمند شیائومی می مکس که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۰/۶۵۲ کوالکام بهره می‌برد، برقرار شده است. اگر به یاد داشته باشید، کوالکام و میزو در حال حاضر رابطه‌ی خوبی با یکدیگر ندارند.

meizu m3 max

علاوه بر آنچه گفته شد، مشخص شده که گوشی‌هوشمند Meizu (M3) Max از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد و نیز مجهز به یک قلم استایلوس به نام mPen خواهد بود. این محصول جدید با قیمتی در حدود ۱۹۹۹ یوآن چین (۲۶۹ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. این در حالی است که مدل ۳۲ گیگابایتی محصول مورد اشاره که از قلم استایلوس نیز بی‌بهره است، قیمتی در حدود ۱۷۹۹ یوآن چین (۲۶۹ دلار آمریکا) خواهد داشت. هنوز در مورد کارایی‌هایی که فلم این گوشی‌هوشمند دارد هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. بنابراین سوال اینجا است که آیا قلم یاد شده در گوشی‌هوشمند جدید میزو، همانند قلم ارائه شده در محصولات سری گلکسی نوت سامسونگ به میزان فشار حساس خواهد بود یا صرفا یک قلم استایلوس معمولی است.

مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی‌هوشمند شیائومی می مکس که ۳ گیگابایت رم پردازشی دارد با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش می‌رسد و مدل ۶۴ گیگابایت این محصول نیز که از ۳ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد با قیمت ۲۶۰ دلار در دسترس مشتریان است. علاوه بر این مدل ۱۲۸ گیگابایت گوشی‌هوشمند Mi Max که از ۴ گیگابایت رم نیز بهره می‌برد قیمتی ۳۰۷ دلاری دارد. اگر قرار باشد گوشی‌هوشمند ام ۳ مکس شرکت Meizu با گوشی‌هوشمند Mi Max شیائومی وارد رقابت جدی شود باید قیمتی پایین‌تر از آنچه اعلام شده را داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا محصول جدید شرکت میزو موفق خواهد شد که رقیب خود یعنی Mi Max را کنار زده و فروش بیشتری را تجربه کند؟ لطفا دیدگاه خود در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات