تصویری از آیفون 7 اپل به رنگ مشکی براق منتشر شد

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رفته‌رفته با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی آیفون 7، سیل شایعات و اخبار در مورد این محصول بیشتر شده است. به تازگی تصویری از این دستگاه رویت شده که با توجه به آن ظاهرا قرار است آیفون ۷ در رنگ مشکی همانند مک‌پرو نیز تولید شود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که احتمالا می‌دانید، این موضوع تایید شده که رویداد مخصوص کمپانی اپل هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد. بر اساس آنچه تا کنون می‌دانیم، ظاهرا قرار است در کنار آیفون ۷، شاهد معرفی محصول دیگری به نام آیفون ۷ پلاس در رنگ‌های طلایی، رزگلد، و نقره‌ای نیز باشیم. علاوه بر این بر اساس گزارش‌ها و اخبار منتشر شده، احتمالا مدل خاکستری با مدلی تیره‌رنگ‌تر جایگزین خواهد شد. چندی پیش نیز خبری منتشر شد که اعلام می‌داشت در آیفون ۷ رنگ مشکی فضایی جایگزین خاکستری می‌شود. حالا هم بر اساس گزارش جدیدی که در مورد آیفون‌های امسال منتشر شده، این محصول در رنگ مشکی براق نیز تولید خواهد شد.

لازم به ذکر است که منبع گزارش جدید، وبلاگ ژاپنی Mac Otakara است که سابقه‌ی نسبتا خوبی در ارائه اطلاعات مربوط به محصولات اپل پیش از معرفی رسمی آن‌ها دارد.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون در دسترس است، رنگ مشکی قرار است جایگزین رنگ خاکستری باشد، و با توجه به عکس رویت شده جدید آیفون ۷، رنگ مشکی براق این محصول نیز درست همانند رنگ مشکی براق مک‌پرو مدل ۲۰۱۳ است.

چنین حرکتی مشخصا باعث می‌شود تا تغییراتی در مسیر کنونی اپل به وجود آید. بد نیست به این مورد هم اشاره کنیم که کوپرتینویی‌ها از زمان معرفی آیفون 3GS و آیفون ۴ و ۴ اس، تا کنون از رنگ مشکی براق در گوشی‌هوشمند محبوب خود استفاده نکرده است.

در نهایت اگر این گزارش صحت داشته باشد امسال شاهد آیفون به رنگ مشکی براق نیز خواهیم بود که قطعا این مدل طرفداران مخصوص به خود را دارد.

نظر شما در مورد آیفون با رنگ مشکی براق چیست؟ شما کدام رنگ از این گوشی‌هوشمند دوست‌داشتنی را ترجیح می‌دهید؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات