تصاویر رندر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل فاش شد

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپیجن که یکی از سازندگان نام آشنای لوازم جانبی است، به طور معمول قبل از معرفی گوشی‌ها اقدام به فروش قاب‌های محافظ برای آن‌ها می‌کند و از این طریق تصاویر مربوط به گوشی‌ها فاش می‌شوند که غالبا نیز دقیق هستند. حال شاهد فاش شدن تصاویر رندری از آیفون 7 و 7 پلاس توسط این شرکت هستیم.
تبلیغات

سازندگان لوازم جانبی برای آن که خود را آماده‌ی فروش محصولاتشان به هنگام عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پرطرفدار کنند، با شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در ارتباط هستند تا جزئیاتی را در مورد این گوشی‌ها کسب کنند و این موضوع باعث می‌شود تا قبل از معرفی پرچمداران برخی شرکت‌ها، شاهد فاش شدن رندرهایی از آن‌ها باشیم.

حال اسپیجن که شرکتی نام آشنا در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی است تصاویری از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل را فاش کرده است. با توجه به این تصاویر می‌توان دید که جک ۳.۵ میلی‌متری صدا حذف شده و نسخه‌ی پلاس آیفون ۷ مجهز به دوربینی دوگانه خواهد شد. البته وجود این دوربین دوگانه به نوعی با توجه به افکت بوکه‌ی موجود در دعوتنامه‌ی مراسم ۱۷ شهریور اپل قابل تایید بود.

با رسمی شدن برگزاری مراسم اپل در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۱۷ شهریور ماه، باید منتظر ماند و دید که این رندرهای تا چه اندازه دقیق بودند. می‌توانید در ادامه تصاویر رندر شده‌ی بیشتری از آیفون ۷ و ۷ پلاس را مشاهده کنید:

رندرهای آیفون 7 و 7 پلاس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات