گلکسی نوت 7 در چین نیز با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شد

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت 7 را می‌توان فبلت پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۶ خواند که گفته شده بود نسخه‌ای از آن قرار است در چین عرضه شود که دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود، اما با آغاز پیش فروش این گوشی در چین مشخص شد تفاوتی با نسخه‌های دیگر ندارد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

یکی از اخباری که سر و صدای زیادی به پا کرد خبر احتمال عرضه نسخه‌ای از گلکسی نوت 7 در چین بود که گفته می‌شد از مشخصاتی متفاوتی نسبت به نسخه معمولی بهره خواهد برد. در مدل جدید فبلت گلکسی نوت 7 قرار بود از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شود که در نسخه معمولی، میزان رم ۴ گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه ذخیره سازی نیز ۶۴ گیگابایت است.

سامسونگ پیش فروش فبلت Galaxy Note 7 را در چین آغاز کرده و با به فروش رسیدن این فبلت به همراه مشخصاتی مانند مدل‌های عرضه شده دیگر بازارها، احتمال عرضه یک مدل قدرتمندتر تضعیف شد.

نسخه‌ای که در چین عرضه خواهد شد نیز ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت و تراشه استفاده شده در این محصول، اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و مدل‌های عرضه شده در چین مجهز به تراشه اکسینوس 8890 نخواهند بود.

فبلت گلکسی نوت 7 از ۱۱ شهریور در چین به قیمتی معادل ۸۹۷ دلار آمریکا عرضه خواهد شد. گفتنی است که تاکنون میزان پیش فروش این محصول از یک میلیون سفارش گذشته است.

گلکسی نوت 7 / Galaxy Note 7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات