گوشی میزو M96 با تراشه‌ی اکسینوس 8890 در وب‌سایت انتوتو رویت شد

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی میزو قصد دارد تا طی هفته‌های آینده پرچمدار جدیدی را معرفی کند. گفته می‌شود که این گوشی به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ مجهز خواهد بود. اخیرا لیستی از مشخصات گوشی یاد شده در اسناد انتوتو رویت شده است که اطلاعات بیشتری را در ارتباط با آن به دست می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گفته می‌شود میزو پرچمدار جدیدی را معرفی خواهد کرد. اگرچه احتمالا با گوشی گران‌قیمتی طرف نخواهیم بود اما میزان فروش خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود. این هفته تصاویر رندر شده‌ای از این گوشی منتشر شد که آنها را به گوشی Meizu Pro 7 نسبت دادیم، اما اکنون می‌دانیم که این گوشی با نام M96 نیز شناخته می‌شود. پیش از این احتمال داده می‌شد که گوشی یاد شده در تاریخ ۱۳ شهریور رونمایی خواهد شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این رویداد به تعویق افتاده و در تاریخ ۲۳ شهریور برگزار خواهد شد. آنچه که تا کنون از جانشین گوشی Pro 6 می‌دانیم، تجهیز آن به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰، دوربین دوگانه و نمایشگر خمیده همانند گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷، اما با قیمتی پایین‌تر است.

میزو M96

این گوشی اخیرا در اسناد بنچمارک انتوتو رویت شده است. این اسناد، ضمن تایید اطلاعات قبلی ما، نشانگر تجهیز گوشی به تراشه‌ی Mali T880، نمایشگر با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین اصلی و سلفی ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی هستند. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه خواهد شد.

میزو M96

بسیار جالب توجه است که میزو از تراشه‌ی اکسینوس سامسونگ (البته پیشتر سابقه‌ی این همکاری را داشته است) در محصول خود استفاده کرده است، چرا که این شرکت معمولا گوشی‌های خود را به پردازنده‌های سری هلیو مدیاتک مجهز می‌کرد. به کارگیری تراشه‌ی اکسینوس و نمایشگر QHD به مفهوم آن است که به طور قطع با یک محصول رده‌بالا طرف خواهیم بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات