سامسونگ گوشی پرچمدار تایزنی به نام Z9‌ را معرفی می کند

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد محصول بالارده تایزنی جدیدی را با نام سامسونگ Z9 در طول ماه‌های آینده معرفی کند. البته این شرکت احتمالا امروز در جریان یک رویداد رسمی، Z2 را معرفی خواهد کرد. همراه زومیت باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
تبلیغات

سیستم عامل تایزن یک موفقیت غیر منظره برای سامسونگ بود. همان‌طور که می‌دانید، سیستم عامل تایزن بیشتر، بازار‌های در حال توسعه را هدف قرار داده است. به نظر می‌رسد که خود سامسونگ نیز هدایت تایزن را به آرامی انجام می‌دهد. اما انتظار می‌رود که در طول ماه‌های آینده شاهد محصولات میان‌رده و پایین‌رده جدیدی با سیستم عامل تایزن باشیم.

بر اساس اخبار منتشر شده، محصول تایزنی بعدی سامسونگ، زد ۲ نام دارد. این محصول امروز (۲ شهریور) مصادف با ۲۳ آگوست معرفی می‌شود. گفته می‌شود این محصول تایزنی در ابتدا در بازار‌های بنگلادش، اندونزی، هندوستان، نپال، عربستان سعودی، سریلانکا، آفریقای جنوبی، ترکیه و امارات متحده عربی عرضه خواهد شد.

اما اخیرا اطلاعات جدیدی در خصوص محصول تایزنی دیگر سامسونگ منتشر شده است. امروز شاهد اطلاعاتی از سوی وب‌سایت واردات و صادرات هندوستان (Zauba) هستیم که محصولی را با نام کد SM-Z930F نشان می‌دهد. گفته می‌شود که نام اصلی این دستگاه سامسونگ زد ۹ است.

سامسونگ Z9

متاسفانه در لیست Zauba اطلاعاتی در خصوص مشخصات سامسونگ زد ۹ وجود ندارد و حتی سایز نمایشگر آن نیز ذکر نشده است. اما باید بدین نکته توجه داشت که ارزش این تلفن هوشمند بسیار بالاتر از سامسونگ زد ۲ است و احتمال می‌رود که دستگاه فوق یک محصول بالارده تایزنی باشد.

گفتنی است که بر اساس شایعات، سامسونگ زد ۲ نمایشگری ۴ اینچی از نوع آمولد با وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. یک دوربین ۵ مگپایکسلی در بخش پشتی آن قرار گرفته و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده‌ای چهار هسته‌ای انجام می‌شود که هر هسته آن فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز را ارائه می‌کند. این تلفن هوشمند ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان آن را از طریق کارت حافظه جانبی افزایش داد.

انتظار می‌رود که زد ۹ قیمت نسبتا بالایی داشته باشد. زیرا احتمالا مشخصات بسیار بهتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول نمایشگر بزرگ‌تر و پردازنده قدرتمندتری خواهد داشت. ممکن است سامسونگ این محصول را امروز در کنار زد ۲ معرفی کند. اما امیدواریم که این کمپانی کره‌ای تاحدودی تغییر عقیده دهد تا شاهد حضور زد ۹ در بازار‌های اروپا نیز باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات