اپل امسال محصولی به نام آیفون پرو نخواهد داشت

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تب شایعات در مورد آیفون‌ امسال اپل همچنان داغ است و هرچه به زمان معرفی این محصول نزدیک می‌شویم، اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود. به تازگی یک منبع قابل اطمینان اعلام کرده که نام محصول امسال اپل، همان آیفون ۷ خواهد بود و نام آیفون پرو برای پرچمدار امسال اپل انتخاب نخواهد شد. در ادامه‌ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شایعات بسیاری درباره‌ی نام آیفونی که قرار است اپل امسال راهی بازار کند، وجود دارد. بر اساس اخباری که در رابطه با این گوشی منتشر شده، آیفون امسال در واقع از همان سبک طراحی آیفون ۶ و آیفون ۶ اس با تغییراتی جزئی بهره خواهد برد. همچنین، برخی بر این باور هستند که گوشی‌هوشمند مورد اشاره، دومین مدل آیفون امسال با پسوند S خواهد بود. علاوه بر این گفته می‌شود که شاید اپل از ساختار نام‌گذاری دیگری برای آیفون امسال بهره ببرد.

شایعات دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آن‌ها اعلام شده مدل بزرگتر آیفون امسال به جای آیفون ۷ پلاس، احتمالا آیفون ۷ پرو نامیده خواهد شد یا شاید هر دو این مدل‌ها در کنار مدل اصلی آیفون، معرفی شوند.

اما منبع قابل اطمینان و ژاپنی Macotakara می‌گوید اپل قصد دارد آیفون امسال خود را آیفون ۷ بنامد و مدل بزرگ‌تر این محصول نیز آیفون ۷ پلاس نامیده خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که توسط یک منبع موثق منتشر شده، آیفون امسال اپل، دکمه‌ی حساس به لمس Home جایگزین دکمه مکانیکی کنونی خواهد شد. 

اگر می‌خواهید در مورد آیفون ۷ اطلاعات بیشتری به دست آورید، بد نیست به صفحه مخصوص اخبار مرتبط با این گوشی‌هوشمند در زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات