گلکسی نوت 7 با ۶ گیگابایت رم ۵ شهریور در چین پیش فروش می‌شود

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اخباری که به‌تازگی منتشر شده، مدلی از گلکسی نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، به صورت انحصاری برای بازار چین تولید شده و امکان پیش‌خرید این مدل از ۵ شهریور فراهم خواهد شد. در ادامه‌ با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گلکسی نوت ۷ با ۴ گیگابایت رم معرفی و عرضه شد و به‌تازگی مدل دیگری از این گوشی در سایت TENAAچین رویت شده که این مدل از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این مدل از فبلت جدید سامسونگ به عنوان نوت ۷ دو سیمکارته در لیست ثبت شده و در مقایسه با مدل‌های معمولی این محصول، حافظه‌ای دو برابر دارد. البته اگر شما بخواهید دو سیم‌کارت را به‌طور هم‌زمان در این گوشی جای دهید، در این شرایط دیگر نمی‌توانید از کارت‌ حافظه جانبی میکرو‌اس‌دی به منظور گسترش حافظه ذخیره‌سازی بهره ببرید.

از وبلاگستان کوچک چینی همچنین یک تاییدیه دیگر بدست آمده که احتمال تولید مدل قدرتمندتر نوت ۷ را بیشتر می‌کند. براساس اعلام عوامل تبلیغاتی چین، گلکسی نوت ۷ با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت حدود ۹۱۲ دلار در چین به فروش خواهد رسید. این در حالی است که مدل پایه‌ی این گوشی‌ هوشمند که از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی بهره می‌برد با قیمت ۸۵۳ دلار فروخته می‌شود. البته در مورد مدل دو سیم‌کارته همچنان نمی‌توان با اطمینان سخن گفت. با توجه به قیمت‌های اشاره شده و تفاوت اندکی که بین قیمت این دو مدل وجود دارد، بسیاری از کاربران از این نظر خوشحال خواهند شد چراکه با صرف کمی هزینه‌ی بیشتر، می‌توانند مدل قدرتمندتر نوت ۷ را خریداری کرده و حافظه داخلی بیشتری را در اختیار داشته باشند.

علاوه بر این، سامسونگ خود نیز به نوعی وجود مدل ۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۷ را که به صورت انحصاری فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده، تأیید کرده است. شاید این اقدام سامسونگ به دلیل تمرکز شدید برندهای داخلی چین بر ارائه‌ی محصولاتی با حافظه‌هایی با ظرفیت‌های بسیار بالا صورت گرفته باشد. منبع این خبر همچنین اعلام کرده که امکان پیش‌خرید این مدل از گلکسی نوت ۷ از تاریخ ۲۶ آگوست (۵ شهریور) آغاز شده و زمان عرضه آن نیز ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) خواهد بود.

از آنجا که سامسونگ چین نیز به‌طور رسمی زمان پیش‌خرید را همان ۲۶ آگوست اعلام کرده، بنابراین ممکن است در همین تاریخ شاهد معرفی رسمی مدل جدید نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشیم. همچنان چشم ما به اخبار جدیدی است که احتمالا در مورد این مدل از فبلت پرچم‌دار سامسونگ منتشر خواهد شد تا به‌طور رسمی قیمت این محصول نیز مشخص شود.

نظر شما در مورد گلکسی نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی چیست؟ شما کدام مدل را ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات