میزو احتمالا پرچمدار جدیدش را ۱۳ شهریور معرفی می‌کند

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که شرکت چینی میزو در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند جدیدی است و گفته می‌شود که این گوشی یک پرچمدار خواهد بود. چند روز پیش گوشی جدیدی از میزو با مدل Meizu_m98 در وب‌سایت بنچمارک انتوتو رویت شد. امروز نیز جزئیات جدیدی در ارتباط با این دستگاه منتشر شده است.
تبلیغات

تیزری در یک وب‌سایت چینی رویت شده است که در آن تگ‌های "Pro than Pro" و "pro flagship fingertips" وجود دارد. بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند احتمالا Meizu Pro 7 یا Pro 6 Pro باشد، لازم به ذکر است که گوشی هوشمند Pro 6، پرچمدار میزو در ماه آوریل سال جاری عرضه شد. همچنین در این تیزر، تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی هوشمند، ۱۳ شهریور اعلام شده است. گوشی یاد شده از یک نمایشگر QHD، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره خواهد برد. گفته می‌شود که این دستگاه به واحد پردازش گرافیکی Mali T880MP12 و پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ مجهز خواهد بود، همانطور که می‌دانید سامسونگ از این پردازنده در گوشی‌های پرچمدار خود، گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ استفاده کرده است. گوشی جدید میزو به صورت پیش‌فرض با اندروید ۶.۰.۱ عرضه شده و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب ۱۲ و ۵ مگاپیکسل خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه در دست نیست اما با توجه به سابقه‌ی تولیدکنندگان چینی در عرضه‌ی گوشی‌هایی با مشخصات خوب و قیمتی منطقی، احتمالا میزو نیز برای گوشی جدید خود قیمت مناسبی را در نظر گرفته است.

میزو

میزو چند روز پیش گوشی هوشمند میان‌رده‌ای را با نام Meizu m3e معرفی کرد. این گوشی از مشخصات بسیار خوبی نظیر نمایشگر فول اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی Helio P10، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. میزو برچسب قیمتی ۱۹۶ دلاری را برای این گوشی در نظر گرفته است و تنها در ۲۴ ساعت، بیش از ۳ میلیون سفارش برای آن ثبت شده است. میزو رقابت تنگاتنگی را با سایر رقبای چینی خود نظیر هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو آغاز کرده است، بنابراین، نتیجه‌‌ی عرضه‌ی پرچمدار احتمالی میزو بسیار جالب توجه خواهد بود. آیا این گوشی نیز همانند سایر دستگاه‌های اخیر میزو، محصول موفقی خواهد بود؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات