تحلیلگران عرضه ۱۲ میلیون گلکسی نوت 7 را در نیمه دوم سال پیش‌بینی کرده‌اند

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی رسمی گلکسی نوت ۷، گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها در خصوص میزان فروش این فبلت آغاز شده است، بر همین اساس تحلیلگر کمپانی Hyundai Securities، عرضه‌ی ۱۲ میلیون گلکسی نوت ۷ را در نیمه‌ی دوم سال پیش‌بینی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سرانجام گلکسی نوت ۷ به صورت رسمی معرفی شد و سامسونگ اکنون می‌تواند فروش پرچمدار خود را آغاز کند. این موضوع به مفهوم آن است که تحلیلگران نیز می‌توانند پیش‌بینی‌های خود را در خصوص عملکرد گوشی جدید سامسونگ از لحاظ میزان فروش، انجام دهند. نخستین پیش‌بینی را در این رابطه، کمپانی Hyundai Securities انجام داده است، این کمپانی معتقد است که سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال جاری حدود ۱۲ میلیون گلکسی نوت ۷ به بازار عرضه خواهد کرد.

بنابراین بر اساس پیش‌بینی‌های تحلیلگران، میزان فروش گلکسی نوت ۷ به خوبی گلکسی اس ۷ اج نخواهد بود. با توجه به آمارهای منتشر شده، سامسونگ در نیمه‌ی اول سال جاری حدود ۱۳.۳ میلیون گلکسی اس ۷ اج عرضه کرده است. این آمار، اس ۷ اج را به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی در بازه‌ی زمانی یاد شده، بدل کرده است. البته کیم دانگ-وان، تحلیلگر کمپانی Hyundai Securities انتظار دارد که روند فروش موفق گلکسی اس ۷ کماکان ادامه داشته باشد.

اگرچه دانگ-وان معتقد است که با توجه به عرضه‌ی آیفون جدید اپل در ماه آینده، گلکسی نوت ۷ تقاضای کنونی موجود برای گوشی‌های هوشمند بالارده و گران‌قیمت را پوشش خواهد داد، با این حال او پیش‌بینی می‌کند که در ادامه‌ی سال ۲۰۱۶ شاهد افت جزئی آمار فروش کلی گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهیم بود. او همچنین کاهش ۱۰ درصدی سود عملیاتی سامسونگ موبایل را در سه ماهه‌ی سوم پیش‌بینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات