در گلکسی نوت 7 مشکل قرارگیری برعکس S Pen داخل گوشی رفع شده است

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته سامسونگ، فبلت جدید گلکسی نوت ۷ را به همراه قابلیت‌ها و تغییرات بی‌شماری معرفی کرد. یکی از این تغییرات، رفع مشکل قرارگیری برعکس اس-پن در داخل فبلت است که سال گذشته در گلکسی نوت ۵ شاهد آن بودیم. برای اطلاعات بیش‌تر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سال گذشته سامسونگ از گلکسی نوت ۵ به همراه قلم S Pen بازطراحی شده‌ای رونمایی کرد. مهم‌ترین تغییر قلم، مربوط به مکانیزم خارج کردن آن از داخل فبلت نوت ۵ بود، به این ترتیب که سامسونگ بخش انتهایی اس-پن را کلیک‌پذیر کرده بود و با فشردن آن، قلم از داخل گوشی خارج می‌شد. اما طراحی اس-پن یک ایراد بزرگ داشت، این قلم به صورت برعکس نیز در محل قرارگیری خود جای می‌گرفت، این موضوع سبب شد که بسیاری از کاربران سهوا به محل قرارگیری اس-پن آسیب برسانند.

در این محل، سنسورهایی تعبیه شده است که وارد یا خارج شدن قلم را به گلکسی نوت ۵ اطلاع می‌دهد. با صدمه دیدن سنسورهای یاد شده، بسیاری از قابلیت‌های اس-پن نیز از کار می‌افتادند. این موضوع به مشکل بزرگی برای سامسونگ بدل شد، اما خوشبختانه امسال در گلکسی نوت ۷ شاهد رفع آن هستیم.

سامسونگ در نسل جدید گلکسی نوت، محل قرارگیری اس-پن را بازطراحی کرده است. بنابراین در گلکسی نوت ۷ امکان جای‌گیری برعکس اس-پن در محل مربوطه وجود ندارد. روشی که سامسونگ برای حل این مسئله به کار گرفته، راهکاری ساده است که نیاز به بازطراحی اس-پن را از بین می‌برد. بنابراین این بار کاربران، چنین مشکلاتی را با گلکسی نوت ۷ تجربه نخواهند کرد. اس‌-پن جدید با فریم نوت ۷ هم‌تراز است و امکان قرار دادن برعکس آن در داخل این فبلت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات