تاریخ عرضه گلکسی نوت 7 مشخص شد

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش سامسونگ از نسل جدید فبلت‌ پرطرفدار نوت با نام Galaxy Note 7 رونمایی کرد. این شرکت تاریخ ۱۳ مرداد را برای ثبت سفارش و تاریخ ۲۹ مرداد را برای عرضه‌ی فبلت جدید خود، اعلام کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بالاخره پس از گمانه‌زنی‌ها و شایعات فراوان، شرکت سامسونگ به صورت رسمی از گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد. فبلت جدید سامسونگ طراحی بسیار زیبایی دارد و از ویژگی‌های منحصربفردی همچون صفحه‌نمایش سوپرامولد HDR، پردازنده‌‌ای قدرتمند، بدنه‌ی ضد آب و قلم S-Pen جدیدی که زیر آب نیز کار می‌کند، بهره می‌برد.

اما عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ در بازار آمریکا چگونه خواهد بود؟ تمام شبکه‌های مخابراتی بزرگ آمریکا شامل AT&T، Sprint، T-Mobile، U.S. Cellular و Verizon Wireless فبلت جدید سامسونگ را عرضه خواهند کرد. پیش‌سفارش نوت ۷ از فردا امکان پذیر خواهد بود و از تاریخ ۲۹ مرداد دسترسی به آن امکان‌پذیر است.

جزئیات مربوط به قیمت این گوشی نیز فردا توسط شبکه‌های مخابراتی منتشر خواهد شد.

البته گلکسی نوت ۷ در مجموعه‌ای از فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز در دسترس خواهد بود. امکان خرید نوت ۷ از تمام فروشگاه‌های Samsung Experience، Best Buy، آمازون، Car Toys، Sam's Club، Target و فروشگاه‌های منتخب والمارت وجود دارد.

در بازار آمریکا نوت ۷ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و در سه رنگ Blue Coral، Silver Titanium و Black Onyx عرضه خواهد شد. ساسونگ به ازای خرید هر نوت ۷، یک گیر فیت ۲ یا یک کارت حافظه‌ی میکرواس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی به خریداران هدیه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات