تصویر منتشر شده از آیفون 7 از رنگ مشکی و بدنه ای نسبتا مقاوم در برابر آب خبر می دهد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۷ به زودی توسط اپل معرفی می‌شود و تاکنون شایعات و اخبار زیادی در این خصوص منتشر شده است. حال تصاویر جدیدی از این دستگاه فاش شده که دکمه سایلنت آن را نشان می‌دهد و این دکمه نیز به رنگ مشکی است. مشکی بودن دکمه خبر رنگ مشکی (Space Black) آیفون ۷ را تاحدودی تایید می‌کند. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه طراحی نسبتا مقاومی در مقابل آب دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شایعات حاکی از آن هستند که آیفون ۷ در رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد. اما از سوی دیگر، اخباری منتشر شده که حکایت از رنگ آبی این محصول دارند. حال بر اساس تصاویر جدید می‌توان پی برد که محصول اپل در رنگ مشکی نیز عرضه می‌شود.

تصاویری که منتشر شده‌اند، دکمه سایلنت آیفون ۷ را نشان می‌دهند که به رنگ مشکی است. با فرض اینکه تصاویر مذکور واقعی هستند، این اولین عکس از آیفون مشکی رنگ است. در حال حاضر صحت تصاویر مذکور در حاله‌ای از ابهام قرار دارد و نباید از حالا هیجان‌زده شد.

آیفون 7

شایعه دوم در خصوص این محصول از سوی Foxconn به دست آمده است. در این تصویر شاهد اطلاعات کاملی از محصول آتی اپل هستیم. این تصویر خبر از رنگ مشکی (Pure Black) می‌دهد که موضوع جالبی به نظر می‌رسد. البته شاهد رنگ طلایی و صورتی (Rose Gold) نیز هستیم.

آیفون 7

این منبع اعلام کرده آیفون ۷ اپل از طراحی نیمه ضد آب بهره می‌برد. با این اوصاف آیفون ۷ محصولی مقاوم‌تر در مقابل آب نسبت به آیفون 6s است. اما این مقاومت به اندازه‌ای نیست که بتواند استاندارد IP68 را همچون گلکسی اس ۷ به دست آورد. با این اوصاف کاربران نمی‌توانند از آیفونشان در زیر آب استفاده کنند اما این محصول می‌تواند در مقابل نفوذ آب در شرایط نسبتا ساده مقاومت کند.

شایعات جدید اخبار پیشین را نیز تایید می‌کنند و مجددا تاکید کرده‌اند که در آیفون ۷ شاهد جک هدفون نیستیم و دکمه فیزیکی خانه نیز جایش را به دکمه دیجیتالی داده است. دوربین پشتی کمی بزرگ‌تر شده و ساختاری محدب دارد. اگر تمام این شایعات درست باشند، آیفون ۷ محصولی شگفت انگیز خواهد بود. این در حالی است که حتی طراحی کلی دستگاه تغییر نکند. شما چه انتظاراتی از آیفون ۷ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات