قلم S Pen گلکسی نوت 7 با ویژگی های جدید همراه می‌شود

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حاکی است که قلم گلکسی نوت ۷ سامسونگ با قابلیت‌های جدیدی همراه خواهد شد. سامسونگ سعی می‌کند تا هر نسل از گلکسی نوت خود را که مجهز به قلم است، با قابلیت‌ها و کاربردهای جدیدی برای قلم راهی بازار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده قلم گلکسی نوت ۷ سامسونگ با قابلیت‌های جدیدی راهی بازار خواهد شد. همانطور که می‌دانید سری گلکسی نوت ۷ سامسونگ دارای قلمی است که هدف از آن بهبود عملکرد گوشی و استفاده‌ از آن در کاربردهایی است که می‌تواند بسیار به کاربران کمک کند. سامسونگ هر سال قلم گلکسی نوت خود را با قابلیت‌های جدیدی همراه می‌کند. براساس گزارش جدید منتشر شده سامسونگ در گلکسی نوت ۷ سه قابلیت جدید را به ویژگی‌های قلم S Pen اضافه خواهد کرد.

اولین قابلیت Translate نام دارد و همانطور که از عنوان آن پیداست، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از این ویژگی لغات در زبان‌های دیگر را به زبانی که متوجه می‌شوند، ترجمه کنند. براساس اطلاعات برگرفته از اسکرین شات‌ها به نظر می‌رسد کاربران برای استفاده از این ویژگی تنها نیاز دارند تا با قلم، لغت مورد نظر را هاور کنند. همچنین با استفاده از این امکان می‌توان تلفظ کلمه مورد نظر را شنید. برای این کار کافی است تا روی آیکون بلندگو کلیک کرد که در این صورت گوشی لغت مورد نظر را تلفظ می‌کند.

ویژگی های S Pen گلکسی نوت 7

این قابلیت کاربران را از اجرای اپلیکیشن‌های دیگر برای ترجمه‌ی لغات بی نیاز می‌کند. به طور حتم وجود چنین قابلیتی برای ترجمه‌ی لغات بسیار کاربردی است. بزرگنمایی را باید دومین قابلیتی خواند که به قلم S Pen اضافه می‌شود. با استفاده از این قابلیت می‌توان فضاهایی از نمایشگر را که قلم روی آن کشیده می‌شود، در صورت نیاز بزرگنمایی کرد. سومین قابلیتی که به قلم گلکسی نوت ۷ اضافه می‌شود، Glance نام دارد. با استفاده از این ویژگی می‌توان بین اپلیکیشن‌ها سوئیچ کرد و این کار از طریق هاور کردن بین پنجره‌ی کوچک اپلیکیشن‌های در حال اجرا امکان پذیر است.

نظر شما در مورد قابلیت‌های جدید قلم S Pen چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات