تصاویری از آداپتور لایتنینگ به جک هدفون ۳.۵ میلی متری آیفون 6SE فاش شد

جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از انتشار اخباری در مورد حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری آیفون، شاهد گمانه‌هایی در خصوص استفاده از آداپتور لایتنینگ به این جک هدفون ۳.۵ میلی متری بودیم. حال تصاویر و ویدیویی از این آداپتور فاش شده که نشان می‌دهد چگونه این جک هدفون کار می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با انتشار گمانه‌هایی در خصوص حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از آیفون 6SE یا آیفون 7، شایعاتی در خصوص استفاده از آداپتور تبدیل درگاه لایتنینگ به جک هدفون ۳.۵ میلی متری فاش شد. حال تصاویر و ویدیویی از این آداپتور منتشر شده که نشان می‌دهد اپل چه راهکاری را برای پشتیبانی از هدفون‌های مجهز به درگاه جک هدفون ۳.۵ میلی متری در نظر گرفته است. اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که تصاویر و ویدیوی مورد نظر برگرفته از کارخانه‌ی فاکس‌کان در ویتنام است.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید این آداپتور از کابل کوتاهی بهره می‌برد که ظاهر آن بسیار شبیه به طراحی‌های آداپتورهایی است که هم‌اکنون توسط اپل به عنوان لوازم جانبی محصولاتش به فروش می‌رسد. از جمله‌ی آداپتورهای مورد نظر می‌توان به درگاه تبدیل تاندربولت به اترنت اشاره کرد. البته درگاه لایتنینگ این آداپتور بصورت کامل با درگاه آیفون چفت نمی‌شود که این موضوع را می‌توان به دلیل ساخت این محصول به عنوان یک نمونه‌ی اول اشاره کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده، زمانی که این آداپتور به درگاه لایتنینگ آیفون با سیستم عامل iOS 9 متصل می‌شود، شاهد نمایش پیغام خطایی هستیم که نشان از عدم شناسایی و کارکرد صحیح این آداپتور دارد، هرچند در صورت اتصال این آداپتور به آیفونی که از وجود نسخه‌ی بتای iOS 10 بهره می‌برد، می‌توان مشاهده کرد که این آداپتور شناسایی شده و می‌توان از آن به عنوان درگاه استاندارد جک هدفون ۳.۵ میلی متری استفاده کرد.

البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که این آداپتور احتمالا توسط یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی اپل تولید شده باشد که مورد تایید اپل نیز قرار گرفته و می‌توان از آن برای اتصال هدفون‌های موجود در بازار در کنار آیفون نسل بعدی استفاده کرد. به جرات می‌توان گفت که این راهکار از جمله‌ی مواردی است که می‌توان آن را به عنوان یک روش منطقی برای استفاده از هدفون‌های معمول موجود در بازار پذیرفت. پیش‌تر اخباری منتشر شده بود که حکایت از عرضه‌ی ایرپاد‌های مجهز به درگاه لایتنینگ توسط اپل داشت.

باید دید که اپل چه راهکاری را برای جلب رضایت حداکثری کاربرانش به منظور حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری در نظر گرفته است. شماری از کاربران ترجیح می‌دهند تا به جای استفاده از هدفون استاندارد آیفون، از هدفون‌های دیگری استفاده کنند که در صورت حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری باید روش دیگری برای جلب رضایت کاربران وجود داشته باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات