آیفون 7 از ۱۹ شهریور آماده پیش سفارش خواهد بود

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هنوز هفته‌ها تا رونمایی از آیفون‌های جدید اپل مانده است و شایعات بسیاری پیرامون آن‌ها وجود دارد. گفته می‌شود که ثبت پیش‌سفارش برای آیفون ۷ از ۱۹ شهریور ممکن خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چندی پیش ایوان بلس (evleaks@) افشاگر مشهور و خوش سابقه‌ی دنیای فناوری در یک توییت اعلام کرده بود که آیفون‌های جدید اپل در هفته‌‌ای که از ۲۲ شهریور آغاز می شود رونمایی خواهند شد. اما حالا توییت جدیدی از او منتشر شده که اطلاعات پیشین را رد می‌کند. او در این توییت گفته است که اپل از تاریخ ۱۹ شهریورماه پیش‌خرید آیفون‌های جدید را برای کاربران میسر خواهد کرد. ایوان بلس این خبر را «تایید شده» می‌داند.

بلس اعلام کرده که رونمایی از آیفون‌های جدید اپل در هفته‌‌ای که از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود انجام خواهد شد. نکته‌ای که وجود دارد این است که او در توییت‌های خود اشاره‌ای به کلمه‌ی «آیفون ۷» نمی‌کند و از واژه‌هایی همچون آیفون سال ۲۰۱۶ استفاده می‌کند. این تصمیم به دلیل وجود شایعات بسیار حول نحوه‌ی نام‌گذاری آیفون‌های امسال است.

تاریخ پیش‌فروش آیفون ۷

برخی معتقدند که این گوشی‌ها با نام‌های آیفون 6SE و آیفون 6SE پلاس به بازار عرضه می‌شوند. اگر اپل بخواهد شیوه‌ی معمول نام‌گذاری آیفون‌های خود را ادامه دهد، آیفون‌های سال بعد این کمپانی باید با نام آیفون 7s به بازار عرضه شوند. اما از آن‌جا که سال آینده دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون است، شایعاتی وجد دارد مبنی بر این که اپل دست به تغییرات عظیمی در این محصول خواهد زد. تغییراتی که فراتر از محدوده‌ی ارتقاهای اندک صورت گرفته در مدل‌های s این محصول است.

بنابراین احتمالا اپل از ارائه‌ی تغییرات گسترده در آیفون‌های امسال خود خودداری کرده و اعمال تحولات اساسی را به نسل بعدی این محصولات موکول می‌کند. در این صورت تغییرات گسترده‌ای که سال آینده در این گوشی هوشمند اعمال خواهد شد، ارزش اختصاص دادن نام آیفون ۷ به آن را خواهد داشت. البته این‌ تحلیل‌ها تماما بر مبنای حدس و گمان بوده و هنوز رسما تایید نشده‌اند.

پس فعلا تنها خبر خوب در مورد آیفون‌های امسال این است که با توجه به اظهارات یکی از خوش‌سابقه‌ترین افشاگران دنیای فناوری، پیش‌سفارش این محصولات از روز ۱۹ شهریورماه آغاز شده و فرایند عرضه‌ی آن نیز در هفته‌‌ای که از ۲۲ شهریور آغاز می شود شروع خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات