مشخصات ZTE Axon 7 mini فاش شد

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
زد‌تی‌ای مدتی پیش پرچمدار خود با نام Axon 7 را به صورت رسمی معرفی کرد. اخیرا اطلاعاتی مانند صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی از مدل مینی این دستگاه منتشر شده است. ZTE قصد دارد با تولید نسخه‌ی مینی پرچمدار خود، قشر بیشتری از کاربران گوشی‌های هوشمند را هدف گرفته و سهم خود از این بازار را افزایش دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ZTE Axon 7 نام آخرین پرچمدار این شرکت چینی است که مدتی پیش معرفی شد. این گوشی در حال حاضر برای پیش‌خرید با قیمت ۳۹۹ دلار در بازار آمریکا آماده است. باوجود مشخصات عالی این گوشی هوشمند، ممکن است برخی کاربران به خاطر ابعاد بزرگ صفحه‌نمایش آن (۵.۵ اینچ) از خرید آکسون ۷ منصرف شوند. اما اخیرا مشخصاتی از نسخه‌ی مینی این گوشی با نام Axon 7 mini فاش شده است.

به نظر می‌رسد زدتی‌ای با عرضه‌ی نسخه‌ی مینی پرچمدار خود، قصد دارد بخش دیگری از بازار گوشی‌های اندرویدی را تصاحب کند. مشخصات منتشر شده از آکسون ۷ مینی، صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ را برای این گوشی عنوان می‌کنند. تفاوت اصلی نسخه‌ی مینی با نسخه‌ی اصلی همین ابعاد صفحه‌نمایش است که ابعاد دستگاه را نیز به ۷۱*۱۴۷.۵*۷.۸ میلی‌متر کاهش می‌دهد و وزن آن نیز به ۱۵۳ گرم کاهش پیدا می‌کند.

پردازنده‌ی این گوشی از نوع اسنپدراگون ۶۱۷ خواهد بود و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت افزایش حافظه نیز برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی Axon 7 mini، مجهز به لنز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی آن در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی، ۲۷۰۵ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو برای آن در نظر گرفته شده است. در مورد طراحی و تصاویر نسخه‌ی مینی خبری منتشر نشده اما به احتمال زیاد طراحی این نسخه بسیار شبیه به Axon 7 خواهد بود که در ادامه تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

zte axon 7
zte axon 7
zte axon 7
zte axon 7
zte axon 7
zte axon 7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات