اسپیگن بهترین قاب های گلکسی نوت 7 را با انتشار تصاویری از این گوشی هوشمند معرفی کرد

دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
تنها ۹ روز تا رونمایی از گلکسی نوت 7 سامسونگ باقی مانده و در این فاصله تقریبا تصاویر کاملی برای آشنایی با ظاهر فبلت جدید سامسونگ منتشر شده است. ساعاتی پیش نیز اسپیگن شماری از بهترین قاب‌های خود را برای گلکسی نوت ۷ با انتشار تصاویری از این گوشی هوشمند معرفی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اسپیگن ساعاتی پیش شماری از قاب‌های مخصوص گلکسی نوت ۷ خود را در کنار تصاویری از این گوشی هوشمند که هنوز معرفی نشده، رونمایی کرد. در واقع تصاویر مورد نظر شامل رندرهایی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ است. همانطور که می‌دانید اغلب کمپانی‌هایی که در حوزه‌ی تولید لوازم جانبی برای گجت‌های دیجیتال فعالیت می‌کنند، پیش از رونمایی رسمی محصول مورد نظر، نقشه‌های طراحی و بعضا خود محصول نهایی را در اختیار می‌گیرند تا براساس آن به طراحی و تولید لوازم جانبی بپردازند.

اسپگین خانواده‌ی قاب‌های جدید خود را برای گلکسی نوت ۷ که هنوز رونمایی نشده، بصورت آنلاین منتشر کرده و حتی قیمت این محصولات را نیز برای پیش فروش تعیین کرده است. برای مثال می‌توان به قاب‌های کریستالی ۱۵ دلاری تا قاب جدید هیبریدی کریستالی اشاره کرد که ۳۵ دلار قیمت دارد. این تصاویر بار دیگر ثابت می‌کند که گلکسی نوت ۷ در مقایسه با نسل پیشین ظاهری باریک داشته و از وجود نمایشگری با لبه‌ی خمیده در طرفین بهره خواهد برد. همچنین باید به وجود درگاه USB نوع C در لبه‌ی پایینی اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات