تماشا کنید: ویدیوی گلکسی نوت 7 سامسونگ در حال استفاده فاش شد

چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
تا به امروز شاهد انتشار اخبار و تصاویر متعددی در مورد گلکسی نوت ۷ سامسونگ بوده‌ایم، بطوریکه می‌توان شمای کلی این گوشی هوشمند را حدس زد، حال آنکه دقایقی پیش ویدیوی از این گوشی هوشمند در حال کار فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمتر از دو هفته مانده به رونمایی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ بیش از چندین بار شاهد انتشار تصاویر ثبت شده و رندری از این گوشی هوشمند بودیم که در کنار آن اطلاعاتی نیز در مورد مشخصات فنی این گوشی فاش شده است. اما دقایقی پیش ویدیویی از گلکسی نوت ۷ منتشر شده که این گوشی هوشمند را در حال کار نشان می‌دهد. این ویدیو در زمان تست گوشی برای Olixar ثبت شده که یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ است.

در این ویدیو می‌توان گلکسی نوت ۷ را از زوایای مختلف دید که در آن نمایشگر  گلکسی نوت ۷ با لبه‌های خمیده در طرفین به روشنی دیده می‌شود. در این ویدیو شاهد تست محافظ نمایشگر خمیده‌ی تولید شده توسط الیکسار هستیم، بطوریکه می‌توان گفت این محافظ روی نمایشگر خمیده گلکسی نوت ۷ نمره‌ی قبولی می‌گیرد. سامسونگ گلکسی نوت ۷ را در جریان مراسم Unpacked که ۱۲ مرداد ماه سال جاری در نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. همچنین شماری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که این گوشی هوشمند در همان روز روانه‌ی بازار می‌شود تا سامسونگ بتواند از موج ایجاد شده پس از رونمایی از این محصول حداکثر استفاده را ببرد.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را به نظاره بنشینید.

نظر شما در خصوص گلکسی نوت ۷ سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات