تصویر گلکسی نوت 7 سامسونگ با قلم S Pen فاش شد؛ احتمال عملکرد قلم استایلوس در زیر آب

چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تاکنون تصاویر مختلفی از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ سامسونگ و لوازم جانبی آن لو رفته است. حالا هم تصویری که ادعا شده متعلق به گلکسی نوت 7 سامسونگ و قلم S Pen آن است، به وسیله‌ی فروشگاه الکترونیکی و وبلاگ فناوری CEO در ویتنام فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

روز شماری برای رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ کم کم در حال شروع شدن است. این فبلت حدود ۱۳ روز دیگر به طور رسمی برای عموم معرفی خواهد شد. تابه‌حال تصاویر مختلفی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ و لوازم جانبی آن به وسیله‌ی منابع مختلف لو رفته است. امروز هم فروشگاه الکترونیکی و وبلاگ فناوری CEO در ویتنام تصویری را منتشر کرده است که ادعا می‌شود متعلق به گلکسی نوت 7 سامسونگ و قلم S Pen آن باشد.

یکی از کارخانه‌های شرکت سامسونگ در ویتنام قرار دارد و چند مدل از فبلت نوت ۷ برای عرضه در آمریکا که اخیرا تاییده‌ی FCC را دریافت کرده‌اند، با علامت ساخت ویتنام (Made in Vietnam) فروخته شده‌اند. این مدل‌ها شامل SM-N930A برای اپراتور AT&T، مدل SM-N930P برای اپراتور اسپرینت و SM-N930R4 برای یو اِس سلولار هستند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تصویر منتشر شده صرفا یک رندر ساده نیست. با در نظر گرفتن صحت این ادعا، در ادامه‌ی مقاله نگاه خود را به سمت تصویر احتمالی از گلکسی نوت ۷ معطوف می‌کنیم.

به طور خلاصه، هر چیزی که در مورد گلکسی نوت ۷ به عنوان شایعه فاش شده، به وسیله‌ی این تصویر تایید می‌شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، لبه‌های کناری نمایشگر خمیده است که یادآور کلمه‌ی اج (edge) در مدل‌های گلکسی اس سامسونگ است. همچنین، دو دهانه‌ی دایره‌ای شکل در سمت راست بلندگوی مکالمه وجود دارد که گفته می‌شود مربوط به اسکنر بیومتریک عنبیه‌ی چشم باشد. در بخش زیرین گوشی هم درگاهی شبیه به USB نوع C قابل مشاهده است. حتی رنگ آبی مرجانی جدید فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ هم در این تصویر قابل مشاهده است.

مقاله‌های مرتبط:

    علاوه‌بر موارد یاد شده، برای اولین بار شاهد تصویری از قلم S Pen در کنار فبلت گلکسی نوت ۷ هستیم. بدنه‌ی این قلم با رنگ آبی مرجانی و سر آن هم با رنگ متالیک کناره‌های گوشی هماهنگ شده که ظرافت و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. قلم استایلوس S Pen با قابلیت‌هایی جدید و بهبودهایی در رابط کاربری ایرکامندز مربوط به آن همراه خواهد بود. در ادامه‌ی مقاله به بخش اثبات نشده‌ی ماجرا خواهیم پرداخت.

    آقای مای نویِن (Mai Nguyên)، صاحب موبایل‌های لوکس و وبلاگ فناوری adjacent به عنوان کسی که این تصویر را در صفحه‌ی فیس‌بوک خود پست کرده است، ادعا می‌کند که احتمالا قلم S Pen با قابلیت نوشتن بر روی فبلت زیر آب عرضه شود. خب، از آنجایی که به شدت انتظار می‌رود فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ به عنوان برادر کوچک‌تر گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ضد آب باشد، تا حدی می‌توان چنین ادعایی را قبول کرد. آنچه که درباره‌ی آن کنجکاو هستیم، این است که اگر در نهایت ادعای نوشتن بر روی فبلت در زیر آب صحت داشته باشد، با توجه به عمقی که محفظه‌ی استایلوس در  بدنه‌ی گوشی دارد، سامسونگ دقیقا چگونه در انجام این کار موفق شده است!

    در توانایی مهندسی شرکت سامسونگ هیچ تردیدی نیست و این سوال فقط از سر کنجکاوی برای ما ایجاد شده است که بدون شک در طول مراسم معرفی فبلت گلکسی نوت ۷ در تاریخ ۱۲ مرداد یا بعد از آن، همه‌ی ابهامات مربوطه رفع خواهند شد. ما هم این مراسم را به صورت زنده برای شما مخاطبان عزیز زومیت پوشش خواهیم داد.

    آیا تصاویر فاش شده از فبلت گلکسی نوت ۷ و قلم S Pen آن، صحت دارند؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات