تماشا کنید: سرعت گلکسی اس 7 اج سامسونگ از نسخه بروز شده وان پلاس 3 کمتر است

چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 7 اج سامسونگ و وان پلاس 3 از جمله قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار هستند که مشخصات فنی جذابی دارند. در تازه‌ترین تستی که از مقایسه سرعت این دو پرچمدار انجام شده، نسخه‌ی بروزشده وان پلاس 3 توانسته گلکسی اس 7 اج را پشت سر بگذارد.
تبلیغات

ماه گذشته بعد از معرفی وان پلاس 3، مقایسه‌ای میان این پرچمدار و گلکسی اس 7 اج سامسونگ انجام شد که وان پلاس 3 برخلاف تجهیز به رم ۶ گیگابایتی نتوانست غول سامسونگ را پشت سر بگذارد. در آن مقطع انتقادات زیادی به پرچمدار جدید وان پلاس مطرح شد که یکی از موسسان این کمپانی در پاسخ به نظرات کاربران اعلام کرده بود مدیریت رم گوشی وان پلاس 3 به جای بهبود سرعت، بیشتر روی مصرف باتری متمرکز بوده است. اما در تست جدیدی که بعد از بروزرسانی مدیریت رم وان پلاس 3 انجام شده به نظر می‌رسد مدیران این برند به انتقادات توجه کرده‌اند و عملکرد این گوشی از نظر سرعت پیشرفت قابل توجهی داشته است.

کانال PhoneBuff در یوتیوب ویدیویی از تست سرعت نسخه‌ی اکسینوس گلکسی اس 7 اج و نسخه‌ی بروزشده‌ی وان پلاس 3 منتشر کرده است. این بار غول چینی توانسته از نهایت سرعت خود استفاده کرده و گلکسی اس 7 اج را پشت سر بگذارد. در ابتدا این گونه به نظر می‌رسد که هر دو پرچمدار در اجرای بازی‌هایی چون Subway Surfer یا اپلیکیشن Hulu پا به پای هم حرکت می‌کنند.

اما در نهایت وان پلاس 3 تمام اپلیکیشن‌های باز شده در پس زمینه را در ۱ دقیقه ۵۷ ثانیه باز می‌کند، ولی گلکسی اس 7 اج سامسونگ با ۲۰  ثانیه تاخیر، تمام برنامه‌ها را در ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه ثانیه اجرا کرد. به نظر می‌رسد مدیریت رم وان پلاس 3 در کنار عملکرد خوب باتری و قابلیت مالتی‌تسکنیگ قدرتمند، از این گوشی یک پرچمدار بی‌نقص می‌سازد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مقایسه‌ی سرعت گلکسی اس 7 اج سامسونگ و وان پلاس 3 را مشاهده کنید. نظر شما چیست؟ شاید نسخه‌ی اسنپدراگون پرچمدار سامسونگ عملکرد بهتری داشته باشد.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات