میزو MX6 معرفی شد؛ بدنه فلزی، نمایشگر ۵.۵ اینچی، پردازنده هلیو ایکس ۲۰ و رم ۴ گیگابایتی

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
سرانجام گوشی MX6 امروز توسط میزو معرفی شد. این محصول که پرچمدار جدید این کمپانی به حساب می‌آید، سخت افزار قدرتمندی دارد و از دوربین قابل توجهی بهره می‌برد. همراه زومیت باشید تا با این گوشی خوش قیمت آشنا شویم.
تبلیغات

میزو که یک کمپانی چینی است تاکنون سعی داشته محصولات خوبی را با قیمت مناسب تولید و روانه بازار کند. امروز نیز شاهد پرچمدار جدید این شرکت با نام MX6 هستیم. این محصول که نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد از بدنه فلزی و باریک بهره می‌برد. میزو ضخامت این دستگاه را ۷.۲۵ میلی‌متر اعلام کرده است. رابط کاربری آن Flyme 5.2 است که در کنار اندروید ۶.۰ مارشمالو فعالیت می‌کند. دوربین سریع مزو MX6 یکی دیگر از قابلیت‌های آن است که شرکت تولید کننده چندین تست سخت را روی آن انجام داده تا نتیجه مناسبی را ارائه کند.

در ادامه می‌توانید با مشخصات میزو MX۶ آشنا شوید:

  • سیستم عامل: اندروید ۶.۰ مارشمالو – Flyme 5.2
  • نمایشگر: ۵.۵ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده: مدیاتک Helio X20 (دو هسته A72 و هشت هسته A53)
  • رم: ۴ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • دوربین: ۱۲ مگاپیکسل با سنسور سونی IMX 386 – دوربین مکالمات تصویری ۵ مگاپیکسلی
  • باتری: ۳۰۶۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۴ واتی

دوربین

میزو MX6 اولین محصولی است که به سنسور IMX 386 سونی مجهز شده است. این سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است و از ۱.۲۵ میکرون پیکسل و f/2.0 بهره می‌برد. میزو سرعت این دوربین را با گلکسی اس ۷ اج مقایسه می‌کند و مدعی شده که عملکرد سریع‌تری دارد. لازم به ذکر است که این محصول مجهز به Dual-Pixel با فوکوس خودکار نیست اما IMX 386 از پیکسل‌های تشخیص فاز برای فوکوس سریع‌تر استفاده می‌کند (MX6 does support phase-detection pixels for faster focusing).

قیمت و زمان عرضه

نکته جالب در خصوص پرچمدار جدید میزو قیمت این است که بسیار اقتصادی به حساب می‌آید. میزو (نسخه‌ی آنلاک شده) این دستگاه را به صورت رسمی با قیمت ۳۰۰ دلار می‌فروشد. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که محصولات میزو به صورت رسمی در آمریکا فروخته نمی‌شوند. معلوم نیست که میزو MX6 با انواع 4G LTE سازگاری دارد یا خیر. میزو این دستگاه را در برخی کشور‌های اروپایی نیز به فروش می‌رساند.

مشتریان در کشور‌هایی هم که میزو در آنجا نمایندگی ندارد می‌توانند این دستگاه را از طریق فروشندگان مختلف خریداری کنند، اما در این صورت نباید منتظر قیمتی رسمی باشند. فروش میزو MX6 در چین از ۳۰ جولای (۹ مرداد) آغاز می‌شود.

meizu mx6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات