تصاویری از طرح اولیه آیفون 7 در رنگ خاکستری فاش شد

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون ۷ سیل شایعات و تصاویر در مورد این محصول بیشتر شده است. امروز نیز سه تصویر جدید از این گوشی‌هوشمند مننتشر شده که تا حدی برخی از شایعات قبلی را تایید می‌کند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در طول چند وقت اخیر چندین عکس از نمونه‌ی اولیه گوشی‌هوشمند آیفون ۷ و آیفون۷ پلاس را مشاهده کرده‌ایم. امروز نیز سه تصویر جدیدی که گفته می‌شود مربوط به نمونه‌‌ی اولیه یک گوشی‌هوشمند آیفون ۷ در رنگ خاکستری است منتشر شده و یک‌بار دیگر با توجه به این تصاویر شاهد حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم. خطوط آنتن دستگاه نسبت به چند آیفون اخیر که به وضوع در بخش پشتی آن‌ها دیده می‌شد، حالا جابجا شده و به لبه‌های بالا و پایین پشتی دستگاه منتقل شده است.

لنز دوربین در بخش پشتی دستگاه بزرگ‌تر از لنز دوربین‌هایی است که در آیفون‌‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم لازم به ذکر است که این عکس‌ها نیز از نظر دوربین شبیه به تصاویری است که پیش از این از آیفون ۷ لو رفته بود. گفته شده که این سه عکس جدید از یکی از کارخانه‌های فاکس‌کان که هم اکنون آیفون ۷ در این کارخانه‌ها در حال تولید است، به دست آمده است.

در برخی از بخش‌های این تصاویر جدید ناهمگونی‌هایی به چشم می‌خورد که باعث می‌شود به این موضوع فکر کنیم که امکان دارد این عکس‌ها جعلی باشند یا در کل ممکن است این ناهمگونی‌ها هیچ معنی خاصی نداشته باشند. در حال حاضر می‌توان با کمی تردید به این عکس‌ها نگاه کرد چراکه واقعی بودن آن‌ها مشخص نیست.

ایفون ۷

نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات