سامسونگ همچنان بر ویژگی ضدآب بودن گلکسی اس 7 اکتیو پافشاری می‌کند

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش گزارش‌هایی توسط برخی کاربران منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی اس ۷ اکتیو که گواهی IP68 دارد با مشکل نفوذ آب مواجه شده و کاملا ضد آب نیست. حال سامسونگ همچنان بر ضد آب بودن این محصول پافشاری دارد و اعلام کرده که این دستگاه ضد آب است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برخی از خریداران گلکسی اس ۷ اکتیو اعلام کرده‌اند این گوشی نمی‌تواند در برابر آب مقاومت خوبی از خود نشان دهد. نکته عجیب در این مورد به گواهی IP68 گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اکتیو برمی‌گردد چراکه این گوشی از این نظر امتیازی در حد گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را به دست آورده است. هر دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بر اساس اعلام نظر کاربران در مجلات بی‌طرف، از بهترین گوشی‌های هوشمند ضد آب موجود هستند. بنا به اعلام CR و بر اساس تست‌هایی که روی ویژگی ضد آب بودن Galaxy S7 Active انجام شده این محصول نیز توانسته بود در رده‌ای هم‌رده برادران خود یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج قرار بگیرد.

بر اساس راهنمای کاربران گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اکتیو، این محصول می‌تواند تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه کاملا سالم باقی بماند. در بخش گزارش‌های کاربران این گوشی‌هوشمند، دو دستگاه از این محصول به مدت سی دقیقه در یک تانک آب قرار داده شده‌اند تا عمق آب شبیه‌سازی شود. هنگامی که دو گوشی‌ گلکسی اس ۷ اکتیو از تانک بیرون آورده شدند، آب به نمایشگر آن‌ها نفوذ کرده و مشکلاتی هم در دکمه‌های پاور آن‌ها ایجاد شده بود.

در بخش راهنمای کاربری این گوشی‌هوشمند به این نکته اشاره شده، با وجود اینکه از گواهی IP68 بهره می‌برد اما قادر نیست در تمام شرایط آب و هوایی در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشد. این نکته یعنی طراحی سامسونگ به گونه‌ای بوده که فقط برخی از قطعات این گوشی‌ به صورت کاملا ضدآب تولید شده است. روز جمعه، سامسونگ یک بیانیه منتشر کرد که بر اساس آن اعلام کرد گلکسی اس ۷ اکتیو به طور کامل تست شده و این کمپانی همچنان به گواهی IP68 این محصول اعتماد کامل دارد. این غول کره‌ای اعلام کرده که گوشی‌های گلکسی اس ۷ اکتیو که با مشکل نفوذ آب مواجه شده‌اند را تحت شرایط استاندارد گارانتی تعویض می‌کند.

گلکسی اس ۷ اکتیو برای به دست آوردن گواهی IP68 تست‌های مختلفی را گذارنده تا عنوان ضدآب را همراه با نام خود یدک بکشد. سامسونگ همچنان از قابلیت ضدآب بودن این محصول اطمینان دارد و هر گلکسی اس ۷ اکتیوی که بر اساس قوانین استاندارد گارانتی با مشکل مواجه شده باشد را به طور کامل تعویض خواهد کرد. 

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات