لیست رسمی لوازم جانبی گلکسی نوت 7 منتشر شد

شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رفته رفته به تاریخ معرفی رسمی محصول جدید سری گلکسی نوت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ نزدیک می‌شویم و هر روز مشخصات بیشتری از این گوشی‌هوشمند در شایعات و اخبار مختلف اعلام می‌شود. به تازگی لیست رسمی لوازم جانبی این دستگاه و نیز چند قاب محافظ آن نیز منتشر شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در طی چند روز گذشته، چندین تصویر از گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. حتی به تازگی سامسونگ به طور رسمی نام و تاریخ معرفی این گوشی‌هوشمند را اعلام کرده که در رویداد Unpacked و در روز ۲ آگوست (۱۲ مرداد) خواهد بود.

در تصاویر منتشر شده از این محصول تا به امروز مشخص شده که گلکسی نوت ۷ بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه دارد و صفحه‌نمایش آن نیز خمیده خواهد بود. علاوه بر این یکسری سنسور اضافه یا دوربین‌هایی برای بررسی عنبیه چشم بر روی این دستگاه تعبیه شده‌اند. در بخش جلویی فبلت امسال سامسونگ می‌توانید دوربین جلویی را مثل همیشه ببینیم. علاوه بر دوربین جلویی سنسورهای سنجش نزدیکی نیز قرار داده شده‌اند اما دو بخش دیگر نیز در پنل جلویی به چشم می‌خورد که احتملا همانطور که در شایعات نیز بارها اعلام شده، مربوط به سنسورهای تشخیص عنبیه چشم هستند.

بنابراین، بر اساس تصاویر رندر فاش شده و نیز عکس‌های طرح اولیه از گلکسی نوت ۷ ظاهرا با یک طراحی جدید مواجه خواهیم بود. سازندگان قاب‌های محافظ نیز از قبل مشغول آماده سازی قاب‌های مخصوص این گوشی‌هوشمند هستند. حال تصویر تعدادی از این قاب‌ها توسط یکی از فروشندگان لوازم جانبی در انگلیس منتشر شده‌ است. علاوه بر این لیست لوازم جانبی گلکسی نوت ۷ نیز هم اکنون به صورت رسمی اعلام شده است.

note 7 asscs

مثل همیشه و همانطور که انتظار می‌رفت، قاب‌های محافظ سری S-View برای فبلت جدید سامسونگ تولید شده‌اند. همچنین کاورهایی که با نام Lens Cover آن‌ها را می‌شناسیم برای این محصول تولید شده‌اند. درحالیکه تصویری از قاب‌های رسمی گلکسی نوت ۷ هنوز منتشر نشده، اما برخی از تولیدکنندگان شخص ثالث عکس‌هایی از محصولات خود منتشر کرده‌اند که با نگاه به آن‌ها می‌توان به خوبی شکل و شمایل نوت ۷ را تداعی کرد. در زیر می‌توانید این تصاویر جدید را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات