گلکسی نوت ۷ با بروزرسانی های جدید نوت عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی نوت ۷ پرچمدار بعدی غول کره‌ای یعنی سامسونگ است که به زودی به طور رسمی معرفی خواهد شد. اخیرا مدیر این شرکت در مصاحبه‌ای اعلام کرده که گلکسی نوت ۷ دارای قابلیت‌های جدید و بروزرسانی شده‌ای در بخش نوت خواهد بود. این گوشی طی مراسمی در شهر نیویورک در تاریخ دوم آگوست معرفی خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چند هفته پیش شایعاتی در مورد معرفی گوشی Galaxy Note 7 سامسونگ در شهر نیویورک در تاریخ دوم آگوست منتشر شده بود. این شرکت چند ساعت پیش به صورت رسمی این خبر را تایید کرد. کاربران و کارشناسان زیادی منتظر عرضه‌ی پرچمدار جدید سامسونگ هستند تا از قابلیت‌ها و امکانات جدید یکی از پر طرفدارترین گوشی‌های هوشمند جهان مطلع شوند.

 دانگجین کوه (Dongjin Koh) مدیر سامسونگ الکترونیکس که مدیریت بخش موبایل این شرکت را نیز به عهده دارد، اخیرا اعلام کرده که گلکسی نوت ۷ دارای قابلیت‌های جدید و بروزرسانی شده‌ای در بخش یادداشت برداری و قلم نوت خواهد بود.

کوه در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده، گفته است:‌ "ما در تولید محصول جدید، عملکرد نوت و نرم‌افزار آن را ارتقا داده‌ایم تا تجربه‌ی کاربری را بهبود ببخشیم."

به نظر می‌رسد آخرین فبلت نوت سامسونگ، قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی خواهد داشت و S Pen عملکردهای جدید را خواهد آموخت. مراسم رسمی معرفی گلکسی نوت ۷، دوم آگوست برابر با ۱۲ مرداد با سخنرانی دانگجین کوه در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات