گلکسی On5 پرو و On7 پرو سامسونگ معرفی شدند

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی On5 پرو و On7 پرو امروز توسط سامسونگ معرفی شدند. این محصولات نسبت به نسخه پیشین با پیشرفت زیادی همراه نیستند و تنها پله صعودشان مربوط به حافظه داخلی و رم آن‌ها است. همراه زومیت باشید تا با این دو محصول خوش قیمت آشنا شویم.
تبلیغات

سامسونگ ساعاتی پیش گلکسی On5 Pro و On7 Pro را در هندوستان معرفی کرد. در حقیقت این دو نسخه آپدیتی از On5 و On7 به حساب می‌آیند که سال گذشته معرفی شده بودند. این دو محصول طراحی مشابهی با نسخه پیشین‌شان دارند و از لحاظ مشخصات نیز شباهت‌هایی زیادی بین نسخه جدید و پیشین وجود دارد. اصلی‌ترین تفاوت این دو محصول نسبت به نسخه پیشین ارتقا در حافظه رم و حافظه داخلی آن‌ها است که باعث افزایش توانایی‌هایشان می‌شود.

 گلکسی On5 Pro نمایشگری ۵ اینچی با پنل TFC LCD دارد که وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. در داخل این محصول پردازنده اکسینوس ۳۴۷۵ قرار گرفته که یک چیپست پایین‌رده به حساب می‌آید و هر چهار هسته ARM Cortex-A7 آن فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز را ارائه می‌دهند. پردازش‌های گرافیکی این محصول نیز توسط Mali-T720GPU انجام می‌شود. از سایر مشخصات گلکسی On5 پرو می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، 4G LTE و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که گلکسی On5 پرو از همان مشخصات نسخه اصلی بهره می‌برد و اصلی‌ترین تفاوت این دو ارتقا در حافظه داخلی و رم آن است که از ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی رسیده است.

گلکسی  On7 پرو

در گلکسی On7 پرو نیز شرایط مشابهی با گلکسی On5 پرو حکم فرما است. این دستگاه اکنون از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که سایر مشخصات آن همچون نسخه قبلی است. این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی با پنل LCD بهره می‌برد که وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. پردازش‌های این دستگاه توسط اسنپ‌دراگون ۴۱۰ انجام می‌شود. این پردازنده پایین‌رده گزینه مناسبی برای تلفن‌های هوشمند خوش قیمت به خصوص در بازار‌های غربی به حساب می‌آید. اسنپ‌دراگون ۴۱۰ دارای چهار هسته ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز است که پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط آدرنو 306GPU انجام می‌شود.

در زمینه تصویر برداری، گلکسی On7 پرو از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره می‌برد و دوربین جلویی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به شیار سیمکارت LTE و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

هر دو محصول از اندروید ۶.۰ مارشمالو و رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که هر دو دستگاه از حالت سفارشی (Tailor-made) برای بازار هندوستان بهره می‌برند که در این بین می‌توان به S Bike و حالت ذخیره اولترا داده اشاره کرد.

امکان خرید این دو دستگاه از طریق آمازون در هندوستان وجود دارد. نسخه کوچک آن‌ها که گلکسی On5 پرو نامیده می‌شود ۱۳۷ دلار قیمت دارد و قیمت گلکسی On7 پرو نیز ۱۶۷ دلار است.

نظر شما در خصوص Galaxy On5 Pro و Galaxy On7 Pro چیست؟ آیا انتظار سخت‌افزار قدرتمند‌تری نسبت به نسخه پیشین را در این دو محصول داشتید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات