گوشی هوشمند Elite X3 اچ پی با قیمت ۷۷۰ دلار ماه سپتامبر راهی بازار می شود

شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی پیش‌تر مشخصات فنی گوشی هوشمند Elite X3 را اعلام کرده و از این محصول رونمایی کرده بود، حال آنکه خبری از زمان عرضه و قیمت الیت ایکس ۳ نبود، اما ساعاتی پیش این کمپانی اعلام کرد که این محصول با برچسب قیمت ۷۷۰ دلاری راهی بازار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌پی پیش از این گوشی هوشمند الیت ایکس ۳ را رونمایی کرده بود، اما اعلام قیمت و زمان عرضه‌ی آن به آینده موکول شده بود، حال یک وب‌سایت ایتالیایی با انتشار خبری اعلام کرده که قیمت این گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ مایکروسافت ۷۷۰ دلار خواهد بود.

براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند در ماه سپتامبر سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد، هرچند تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده است. همانطور که اشاره کردیم قیمت الیت ایکس ۳ نیز به گزارش وب‌سایت ایتالیایی ۶۹۹ یورو یا همان ۷۷۰ دلار تعیین شده است.

این گوشی هوشمند از وجود یک نمایشگر ۵.۹۶ اینچی امولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ با گوریلاگلس ۴ و پوشش ضدبازتاب ۷، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند که مبتنی بر ویندوز ۱۰ مایکروسافت است از وجود یک باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره برده و گواهی IP67 را نیز دارد که از این رو مقاومت این گوشی در برابر نفوذ اب و گرد و غبار را بیمه می‌کند.

با توجه به اینکه اطلاعات ارائه شده هنوز توسط خود اچ‌پی‌ اعلام نشده، از این‌رو نمی‌توان به قطعیت در این خصوص سخن گفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات