گلکسی نوت 7 با اندروید نوقا عرضه می‌ شود

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از یک ماه دیگر باید منتظر رونمایی از گلکسی نوت 7 سامسونگ باشیم و رفته‌رفته شایعات پیرامون فبلت جدید این غول کره‌ای رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. براساس نتایج به دست آمده از بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی نوت 7 به اندروید ۷ یا اندروید نوقا مجهز خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیشتر اعلام شده بود که گلکسی نوت 7 سامسونگ به یک نمایشگر ۶ اینچی امولد با رزولوشن کواد‌اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ یا اکسینوس ۸۸۹۳ (بسته به منطقه‌ی عرضه‌ی محصول)، ۶ گیگابایت رم LPDDR4 و ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی می‌شود. انتظار می‌رود دوربین گلکسی نوت 7 همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی اس 7 باشد که به لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم f/1.7 مجهز شده است. دوربین جول یک نمونه‌ی ۵ مگاپیکسلی است و برای این فبلت یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود گلکسی نوت 7 از اسکنر عنبیه چشم، اسکنر اثر انگشت و مجوز IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار برخوردار است.

اگر تصویری که امروز از نتیجه‌ی بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده صحت داشته باشد، گلکسی نوت 7 به اندروید ۷ یا اندروید نوقا مجهز می‌شود. البته نکته‌ی جالب دیگر این است که فبلت مورد نظر در تست تک‌ هسته‌ای امتیاز ۹۰۹ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۳۷۶۸ را کسب کرده که جالب به نظر نمی‌رسد. البته گفته می‌شود به دلایل مختلف داخل دستگاه مورد تست از پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ و ۳ گیگابایت رم استفاده شده است.

اما اواسط ماه ژوئن بود که نمونه‌ای از گلکسی نوت 7 با پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰، رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۶.۰.۱ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود. این دستگاه توانست به ترتیب امتیاز ۲۳۴۹ و ۷۳۴۷ را برای تست‌های تک و چند هسته‌ای کسب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات